דיווח: שחייני המשלחת הסינית לפריז 2024 עברו כבר 200 בדיקות סמים

התזונאי של נבחרת השחייה העלה פוסט ברשת חברתית מקומית, בו נטען שהספורטאים שייצגו את המדינה בבריכה נאלצו לתת דגימות שתן כבר שש פעמים תוך שבוע וחצי: "הביאו אותנו לבדיקות כבר בשש בבוקר, נאלצנו להישאר ערים עד אמצע הלילה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בדיקת סמים (אילסוטרציה) | צילום: fernando zhiminaicela from Pixabay

רמת החשדנות כלפי השחיינים והשחייניות שייצגו את סין במשחקים האולימפיים בפריז החל מסוף השבוע מגיעה לשיאים חדשים: על פי הדיווחים במדינה האסייתית, המשלחת הסינית לצרפת, הכוללת 31 שחיינים ושחייניות, נבדקה לחומרים אסורים כבר לא פחות מ-200 פעמים בעשרת ימיה הראשונים בפריז!

לכתבות נוספות בנושא:
אל תפספסו: הקרבות הגדולים במשחי הנשים של פריז 2024
הכוכבים והכוכבות של הבריכה: השחיינים המעניינים ביותר בפריז
והרי התחזית למשחי הנשים: בבריכה יהיה סוער, מהיר ומרגש

יו ליאנג, התזונאי של נבחרת השחייה הסינית, פירסם פוסט ברשת החברתית המקומית וייבו (מעין פייסבוק וטוויטר הסיני גם יחד), בו בא בטענות כלפי הוועדה המארגנת: "הביאו אותנו לבדיקות הסמים כבר בשש בבוקר ואחר כך שוב בהפסקת הצהריים, מבלי לדאוג לנו למקום לנוח מלבד כורסה בלובי המלון. בתשע בערב שוב קראו לנו ונאלצנו להישאר ערים עד אמצע הלילה".

ליאנג הספיק כבר למחוק את הפוסט מהרשת החברתית, אלא שהוא כבר צבר תאוצה והפך לאחת משיחות היום בסין. בשבוע שעבר דווח כי השחיינים האולימפיים שייצגו את סין בפריז ייבדקו לא פחות משמונה פעמים בחצי השנה שקדמה למשחקים, אך לפי התזונאי, רק בשבוע וחצי האחרונים כל ספורטאי נבדק שש פעמים או יותר.

רק לפני חודש וחצי, חשף עיתון "הניו יורק טיימס" שבדמם של שלושה שחיינים שונים, צ'ין הייאנג, וואנג שון ויאנג ג'ונשואן, נמצאו שרידים של קלנבוטרול לפני אולימפיאדת טוקיו. הדיווח מצטרף לפרסומים מאפריל, לפיהם 23 שחיינים ושחייניות מהמשלחת הסינית לטוקיו נמצאו חיוביים לחומרים אסורים, חודשים בודדים בלבד לפני היציאה למשחקים האולימפיים. על פי הפרסום של "הטיימס", הוועדה למניעת סימום בסין לא דיווחה על הממצאים האלו וגם לא נקטה בשום סנקציה כלפי אלו שנתפסו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג