דור העתיד: תמר שטיינברג הבטיחה מדליה באליפות העולם U23 בגלישת רוח

אחרי שתי המדליות האולימפיות, נבחרת הגולשות עד גיל 23 מראה כי יש על מי לסמוך גם בעתיד. שטיינברג סיימה ראשונה ועלתה ישירות לשיוט הגמר, דניאלה פלג תנסה להצטרף אליה לאחר שסיימה 9 ותתחרה ברבע הגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תמר שטיינברג באליפות העולם U23 | צילום: sailing energy

גולשת הרוח הישראלית, תמר שטיינברג, הבטיחה הערב (שבת) מדליה באליפות העולם בגלישת רוח לנבחרות עתודה (עד גיל 23), שנערכת באגם סילבפלנה, בשוויץ. חברתה לנבחרת, דניאלה פלג, סיימה במקום הרביעי במוקדמות ותתמודד מחר ברבע גמר שיוטי המדליות.

אחרי ההופעה ההיסטורית של שרון קנטור במשחקים האולימפיים, עם מדליית הכסף, הראשונה של גולשת ישראלית אי פעם, גם נבחרת העתודה של גולשות הרוח מראה כי דור העתיד מבטיח מאוד. בחמשת הימים האחרונים נערכו שיוטי המוקדמות באליפות העולם באגם הציורי סילבפלנה, שבשוויץ, כאשר שתי הגולשות הישראליות, תמר שטיינברג בת ה-18 ודניאלה פלג בת ה-19, שתיהן ממועדון שדות ים, נמצאות באופן קבוע בין מובילות התחרות. לאחר שפלג הובילה את היום הראשון התחלפו השתיים ושטיינברג הובילה את התחרות בחלק גדול מהימים הבאים, כאשר הגולשת הנורווגית מאיה גייזלר דולקת בעקבותיה.

דניאלה פלג באליפות העולם U23 | צילום: sailing energy

היום נערך שיוט המרתון בתחרות ובו הצליחה גייזלר לצמצם את המרחק משטיינברג עד כדי נקודה אחת, שני שיוטים לתום התחרות. בגלישת רוח ישנה חשיבות עליונה לגולשת שמסיימת את התחרות במקום הראשון, כיוון שהיא עולה ישירות לשיוט הגמר ובעצם מבטיחה את מקומה על הפודיום בוודאות. שטיינברג לא נתנה ללחץ של הנורווגית להשפיע עליה וניצחה את שני השיוטים האחרונים בתחרות בצורה מוחלטת, שלא נתנה שום סיכוי להדבקת פער הנקודות ביניהן, ובכך הבטיחה מדליה באליפות.

דניאלה פלג, שנחלשה מעט ביום התחרות אתמול וכן במרתון היום, הצליחה לבצע שני שיוטים אחרונים טובים במקומות 9 ו-3 ועלתה עד למקום הרביעי בתחרות, שמקנה מיקום ברבע הגמר. מחר תתחרה פלג ברבע הגמר עם עוד שש גולשות, כאשר רק שתי המנצחות יעפילו לחצי הגמר, שם מחכות להן שתי גולשות נורבגיות. גם מחצי הגמר יעפילו רק שתי הגולשות המנצחות לגמר, שם כאמור ממתינה להן שטיינברג.

זו לא הפעם הראשונה בה תעמוד שטיינברג על הפודיום, כאשר היא עשתה זאת כבר באליפויות העולם לנוער עד גיל 21. פלג הייתה סגנית אלופת העולם לבוגרות בשנת 2022. השנה נערכת לראשונה אליפות העולם לנבחרות עתודה, הכוללת מתחרות עד גיל 23. מאמן נבחרת העתודה, סתיו ביימל, יכול לסכם כבר עכשיו תחרות מוצלחת מאוד לנבחרת הישראלית, עם מדליה מובטחת ונציגה נוספת שנאבקת על מיקום בפודיום. ביימל הוא עוזר המאמן שחר צוברי, בנבחרת הבוגרת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג