דוד גרצ'יק סיים במקום ה-22 ב-200 גב, אחד הפייבוריטים לניצחון פסל

השחיין הישראלי קבע 1:57.48 דקות במשחה החזק שלו, אולם חסרו לו 81 מאיות להעפלה לחצי הגמר. לוק גרינבנק המדליסט האולימפי מטוקיו היה המהיר ביותר, אך צלל יותר מ-15 מטר ונפסל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דוד גרצ'יק | צילום: סימונה קסטרווילארי

אחרי ההישג הגדול אתמול בבריכת השחייה האולימפית בדמות גמר היסטורי של רביעיית השליחים ל-4X200 חופשי, היום (רביעי) יום רגוע בבריכה מצד המשלחת הישראלית, עם שחיין אחד בלבד שזינק למים מהנבחרת, דוד גרצ'יק למשחה ל-200 גב.

לכתבות נוספות בנושא:
"גל כהן גרומי הוא ג'ייסון לייזאק הישראלי": הפודקאסט של שוונג מסכם הופעה היסטורית
כהן גרומי נהנה: "באמת רגע היסטורי"; לוקטב מאוכזב: "מסוגלים להרבה יותר"
הקורונה מכה שוב? מספר שחיינים ושחייניות יצאו חיוביים לנגיף

השחיין הישראלי, שהשיג את הקריטיון ממש ברגע האחרון באליפות אירופה בבלגרד, זינק כבר במקצה המוקדם הראשון, בו הגיע שלישי עם זמן של 1:58.79 דקות, יותר משנייה לאט משיאו האישי שעומד על 1:57.48 דקות. עם שקלול ארבעת המקצים גרצ'יק דורג במקום ה-22, כאשר העפלה לחצי הגמר נסגרה על 1:57.98 דקות.

דוד גרצ'יק | צילום: סימונה קסטרווילארי

דוד גרצ'יק | צילום: סימונה קסטרווילארי

ההפתעה הגדולה במשחה הזה הגיעה מצידו של אחד המועמדים לניצחון, לוק גרינבנק האוסטרלי. מדליסט הארד מטוקיו נראה נהדר וקבע את הזמן המהיר ביותר במוקדמות בפער גדול, אולם נפסל בעקבות צלילה של מעל 15 מטר מתחת למים לאחר הפנייה השנייה ולא ישחה בחצי הגמר. מי שעלה ראשון לאחר הפסילה היה רומן מיטיוקוב השוויצרי, לפני לוקאס מרטנס הגרמני.

עוד במשחי המוקדמות, האלופה האולימפית ב-100 חזה טטיאנה סמית' (לשעבר סקונמייקר), שניצחה בטוקיו גם ב-200, עשתה צעד ראשון בדרך לדאבל עם 2:21.57 דקות בתום משחי המוקדמות.טס שחאוטן, קייט דגלאס ויה שיוואן עלו אחריה.

ב-200 פרפר לנשים, האלופה האולימפית ז'אנג יופיי העפילה ראשונה לחצי הגמר עם 2:06.55 דקות. רייגן סמית', שפספסה את הזהב בחצי המרחק, עלתה שנייה עם 2:06.99 דקות, אבי קונור האוסטרלית שלישית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג