דגל ישראל הונף בפריז, המשחקים הפראלימפיים נפתחו בטקס חגיגי

ליהיא בן דוד ואדם ברדיצ'בסקי, עם סיכה צהובה בצורת הסמל של קיבוץ ניר יצחק, הובילו את המשלחת הישראלית בכיכר הקונקורד. יו"ר הוועד הפראלימפי משה מוץ מטלון: "נעשה הכל להביא קצת גאווה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המשלחת עם דגל ישראל בטקס הפתיחה | צילום: לילך וייס רוזנברג

טקס הפתיחה של המשחקים הפראלימפיים נערך אמש (רביעי) בפריז, בכיכר הקונקורד בעיר. שחקנית הכדורשער ליהיא בן דוד והטניסאי אדם ברדיצ'בסקי נשאו את דגל ישראל בטקס והובילו את המשלחת הישראלית, המונה 27 ספורטאיות וספורטאים.

לכתבות נוספות בנושא:
המסע מתחיל: הכירו את נבחרת השחייה הפראלימפית בפריז
"לא גיבורים, ספורטאים מקצוענים!": קארן ליבוביץ' בטור לקראת המשחקים הפראלימפיים

ברדיצ'בסקי, תושב ניר יצחק ששרד את אירועי שבעה באוקטובר, צעד עם סיכה בצורת שני גמלים, הסמל של קיבוץ ניר יצחק, אשר צבועה בצבע צהוב כאות להזדהות עם החטופים והקריאה לשחרורם. בעת כניסת המשלחת, סימן ברדיצ'בסקי על סיכתו.

אדם ברדיצ'בסקי וליהיא בן דוד עם הדגל | צילום: הוועד הפראלימפי בישראל

הנציגות הישראלית לא התבטאה רק בתוך המשלחת, אלא גם בחלק האמנותי של הטקס, כאשר אחת מכוכבות הערב היו הרקדנית הישראלית בכיסא גלגלים תומר מרגלית. אגב, גם נשיא צרפת עמנואל מקרון נכח בטקס, בדיוק כמו בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים.

יו"ר הוועד הפראלימפי הישראלי, משה מוץ מטלון אמר: "אנחנו בערב פתיחת התחרויות, בערב פתיחת האולימפיאדה המדהימה הזו של הספורט הפראלימפי, זו ההזדמנות להודות לתקשורת כולה שהתגייסה כולה למעננו, זו ההזדמנות להודות לכל נותני החסויות, זו ההזדמנות לומר למשפחות החטופים אנחנו אתכם, ועם משפחות הנופלים, ליבנו כולו שלכם, ולפצועים החדשים – אנחנו התקווה שלכם".

משה מוץ מטלון ביציאה לטקס | צילום: הוועד הפראלימפי הישראלי

"אנחנו כאן באיצטדיון הנפלא הזה, שבנו סביב הקונקורד, אירוע מרגש, אנחנו נושאים על כתפינו ממש, וזו התחושה של כולנו ושל כל הספורטאים, את מדינת ישראל האהובה שלנו, ונעשה הכל להביא קצת גאווה, להביא קצת רגשות, שהדגלים יתנוססו ואנחנו נזיל דמעה של התרגשות. התכוננו לאירוע הזה, הספורטאים נחושים, הבמה היא עכשיו שלהם, ניתן להם להתמודד, פגשתי אותם אתמול בכפר האולימפי, נראה אותם עוד מעט צועדים, הם נחושים, הם רוצים, הם עם ראש מורם, עם הדגל, והאווירה היא פשוט יוצאת מן הכלל.

הצרפתים עושים פה עבודה מצוינת, זו הזדמנות להודות גם לחבר'ה הטובים ששומרים עלינו גם מהבית וגם בצרפת, באמת עבודה יוצאת מן הכלל, אנחנו מרגישים בטוחים ובידיים הכי טובות, ולכולם אני פונה ואומר אל אל ישראל עם ישראל חי!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג