גיל לי גונן וזהר בר-יוסף הם אלוף ואלופת ישראל באופני הרים XCC

אליפות השורט טראק נערכה בסוף השבוע ביער קולה כאשר אצל הגברים הרוכב שמתמודד על מקום במשחקים האולימפיים הקדים את תומר כספי, אצל הנשים בר יוסף ניצחה במרוץ דומיננטי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיל לי גונן באליפות ישראל | צילום: ניר לביא

כ-250 רוכבים ורוכבות השתתפו בסוף השבוע באליפות ישראל באופני הרים שורט טרק (XCC) ביער קולה, שליד ראש העין. XCC (cross country short track) היא דיסציפלינת אופני הרים המתאפיינת במסלול מהיר, עם מעט אלמנטים טכניים ומשך תחרות קצר.

התחרות במקצה העילית נערכה במסלול שאורכו 2 ק"מ, אותו הקיפו המתחרים חמש פעמים, בזמן של כ-20 דק'. במקצה הגברים שלט גיל לי גונן, אחד הרוכבים הישראלים המתחרים על הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז בקיץ. גונן זינק למסלול היטב, כאשר תומר כספי ממש אחריו. את קו הסיום חצה גונן שלושים שניות לפני כספי וניר צואלה, שני רוכבים צעירים ומבטיחים, להם זו השנה השנייה בעילית.

זוהר בר יוסף באליפות ישראל | צילום: ניר לביא

במקצה העילית לנשים ניצחה באופן משכנע זהר בר-יוסף ממועדון טימישגב, כאשר מאחוריה רומי ולדניצקי ממועדון CSC. בנוסף התקיימו תחרויות ב 23 קטגוריות גיל, כאשר המתמודד הצעיר ביותר היה בן 9 והמבוגר ביותר מעל 60.
את אליפות ישראל ארחו מועדון האופניים CSC מראש-העין ומועדון 'נקודת מפגש' מכפר-יונה. התחרות התקיימה ביער קולה, בו התקיימו בשנים האחרונות מספר מירוצי אופניים.

בחודש הבא תיערך אליפות ישראל באופני הרים XCO, קרוס קאנטרי אולימפי, הדגם המתחרה במשחקים האולימפיים. התחרות תתקיים ב-7 ביוני במשמר העמק ותהיה ההזדמנות האחרונה לראות בישראל את הרוכבים שייצגו את המדינה במשחקים האולימפיים.

פודיום עלית גברים | צילום: איגוד האופניים בישראל

פודיום עלית נשים | צילום: איגוד האופניים בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג