מותג מוצרי הטיפוח לגברים השיק מסע פרסום לנבחרת האולימפית שלו, שכוללת את רוג'ר פדרר, טייסון גיי, ראיין לוכטי ועמנואל ג'ינובילי
מאת:ilana
מסע הפרסום של ג'ילט, מותג מוצרי הטיפוח לגברים של חברת P&G, לקראת המשחקים האולימפיים התחיל בהצגת קבוצה של 24 ספורטאים מ-18 מדינות שייצגו אותה בלונדון 2012.
מסע הפרסום של ג'ילט הוא הראשון שהושק במסגרת שיתוף הפעולה של חברת P&G עם הוועד האולימפי הבינלאומי. "אנו סבורים שהתוכנית של ג'ילט היא התחלה מושלמת לתוכנית האולימפית של P&G" אמר מרק פריצ'רד, מנהל שיווק ובניית מותגים ב-P&G. "ספורטאים אלה רשמו 18 שיאי עולם וזכו ב-55 אליפויות עולם, ובכך הם מגלמים את המחויבות למצוינות שמעניקה השראה לנו כחברה".
הספורטאים שנבחרו, ביניהם הטניסאי רוג'ר פדרר, השחיין ראיין לוכטי והכדורסלן עמנואל ג'ינובילי, ממחישים את הרעיון מאחורי הקמפיין של ג'ילט, לפיו התחלה נפלאה, בספורט ובחיים, יכולה לעשות את כל ההבדל.
ממחקרים עולה שהשראה כבר בשנים הראשונות של הילדות וסיוע שמעניקים מאמנים, קבוצות מקומיות ומרכזים קהילתיים, יכולים לתרום להצלחה של הילד בהמשך החיים. ג'ילט והספורטאים יתרמו או ישתתפו בסדרה של פעילויות (הדרכה, אימונים וסדנאות בארגונים מקומיים) על מנת להעניק לספורטאים האולימפיים מהדורות הבאים הזדמנויות דומות.
"נוכחתי בעצמי כיצד יכולה תוכנית של מעורבות מוקדמת להשפיע לטובה על חייו של אדם צעיר", אמר פדרר, "הספורטאים שמשתפים פעולה עם ג'ילט נהנים מהזדמנות מצוינת להעניק השראה לספורטאים צעירים שמבקשים להגיע להישגים גדולים".
מלבד החסות לספורטאי העל, התחייבה חברת P&G לגייס סכום של 5 מיליון דולרים לתמיכה בספורטאים צעירים ולסייע לאלפי אמהות של ספורטאים ליהנות מהמשחקים האולימפיים עם ילדיהן, באמצעות שירותים וכרטיסים לאירועים בלונדון.
כבר בתחילת המאה ה-20 הבינו בחברת ג'ילט את התועלת מיצירת קשר בין המותג לבין ענפי ספורט וספורטאים מובילים. חזון זה מילא תפקיד חשוב בצמיחת החברה. במשך השנים העניקה ג'ילט חסות לאירועי ספורט בינלאומיים כמו גביע העולם של FIFA, Gillette Cup in Cricket ומרוצי פורמולה אחת. בשנת 2002 חתמה ג'ילט על הסכם למתן השם לאצטדיון הביתי של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס. המותג ממשיך לחזק את מורשת הספורט שלו עם תוכניות שיווק באירועי ספורט שמיושמות באזורים רבים ברחבי העולם.