גיא זסלר ונעמה נוימן ניצחו באליפות ישראל באופני הרים

השניים ניצחו באליפות ישראל באופני הרים שהתקיימה בכרמל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גיא זסלר הוכתר לראשונה כאלוף ישראל לאחר שהדיח את אלוף ישראל בשבע השנים האחרונות שלומי חיימי (Team Bikeway) מתוארו. זסלר, חיפאי בן 24, ניצל את העובדה שחיימי סבל מנפילה ותקלה טכנית בהקפה הראשונה, על מנת לקחת את ההובלה מהפתיחה ולפתוח פער של כ-50 שניות בתום ההקפה הראשונה. חיימי שנעקף על ידי מרבית הדבוקה הצליח להתאושש ולחזור למקום השני בתום ההקפה הראשונה, אך לא הצליח לצמצם את הפער מזסלר, שרק הלך וגדל בהמשך התחרות.

 

לאחר 6 הקפות בנות 4.7 ק"מ חצה זסלר את קו הסיום ראשון בזמן של 1:21:54 שעות. חיימי סיים שני בזמן של 1:24:37 שעות, פיגור של 2:43 דקות מזסלר. שלישי סיים איתן לוי (TNT גליל עליון) בן ה-19 בשנתו הראשונה בקטגוריה, בזמן של 1:24:47, פיגור של 2:53 מזסלר ועשר שניות בלבד מחיימי. תומר זלצמן (טימשגב) סיים רביעי.

במקצה הנשים הובילה נעמה נוימן מהפתיחה וסיימה 5 הקפות בזמן של 1:33:13 שעות, מה שהעניק לה בפעם השלישית ברציפות את התואר אלופת ישראל. שנייה סיימה גלי וינברג (CCC).

באליפות שאורגנה בחניון בית היערן סמוך לעוספיה על ידי מועדון מסטרס חיפה ואיגוד האופניים. בתחרות השתתפו למעלה מ-320 רוכבות ורוכבים. המארגנים שמחו לראות גידול ניכר במספר הילדים שהשתתפו באליפות ביחס לאליפויות קודמות, דבר המעיד על הפופולריות הגוברת של הענף.

בשבוע הבא (שבת 15.6) תתקיים אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון.

צילום עמוד הבית: גיא זסלר, ארכיון. באדיבות איגוד האופניים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג