אז באמת לברוקס ולמונדיאל? שחקני צ'ילה עלו לשלב שמינית הגמר במונדיאל כשעל בגדיהם מתנוסס לוגו ברוקס – מותג הריצה האמרקאי. החברה האמריקאית מתמקדת אך ורק בריצה ומתעלת את אמצעיה לפיתוח נעלי וביגוד ריצה. אז מה לברוקס ולכדורגל?
מאת:מערכת שוונג
הסיפור הוא כדלקמן, בצ'ילה פועל סוכן המשווק מספר חברות ספורט מובילות. בעבר נמנתה עליהן חברת הכדורגל .Umbroאותו סוכן חתם על חוזה מול נבחרת צ'ילה לפיו תקבל הנבחרת חסות מ- .Umbroעם השינויים במפת חברות הספורט נמכרה Umbroלחברת Nike ומכיוון שעל הסכם החסות חתמה הנבחרת אל מול הסוכן ולא אל מול ,Umbroהחוזה נותר בידי הסוכן והוא הסב אותו לחברת "ברוקס" שהפכה להיות נותנת החסות לנבחרת צ'ילה, למרות שהקשר בין המותג לבין כדורגל הוא אפסי.
עבור החברה האמריקאית היקשרות זו עם צ'ילה במונדיאל היא כתפו"א חם בידיה. מחד, החברה, כאמור, כבר עשר שנים מדברת אך ורק על ריצה, מאידך, על הבמה הגדולה ביותר בעולם בימים אלה מופיעה צ'ילה עם מדי "ברוקס". באתר האמריקאי, כמובן, לא נמצא זכר לציון הופעה מכובדת זו מלבד אזכור קטן בתחתית עמודי הפייסבוק והטוויטר של החברה.
חגיגת מונדיאל במרתוניה
ביום שני הקרוב, ה – 28 ליוני, תעלה נבחרת הכדורגל של צ'ילה, המכונה גם "לה רויה" (האדומה), לשחק מול נבחרת ברזיל בשלב שמינית הגמר במסגרת המונדיאל. מלבד הנטייה הטבעית לתמוך ב"אנדרדוג", מבחינת חברת 'ברוקס' זו סיבה מספקת בכדי להפוך לאוהדים שרופים של צ'ילה, אפילו על חשבון ברזיל האהובה.
ראן ספורט, יבואני ברוקס בישראל יערכו בשני הקרוב הפנינג מונדיאל בשיתוף חנות הקונספט "ברוקס מרתוניה" חגיגת כדורגל עם בירות חופשי ומסך ענק, על דק חנות הריצה עם שידור המשחק צ'ילה – ברזיל, וכולם מוזמנים. ההקרנה בשעה 20:00 – בכניסה לרמת החיל בתל-אביב
פרטים נוספים בלוח האירועים של שוונג