ברגע האחרון: אתלט ישראלי נוסף עלה לאליפות אירופה

הודות לטעות רישום של ההתאחדות הצרפתית, הקופץ לרוחק ישי איפראימוב יהיה הישראלי ה-19 ברומא. רוגל נחום: "שמחים וגאים להוציא את הנבחרת הגדולה ביותר אי פעם, על אחת כמה וכמה נוכח המצב הלא פשוט במדינה" 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ישי איפראימוב | צילום: Maxim Dupliy, איגוד האתלטיקה

בעוד ארבעה ימים, ביום שישי הקרוב, תיפתח אליפות אירופה באתלטיקה ברומא. כבר בסוף השבוע, עם פרסום ההרשמות על ידי התאחדות האתלטיקה האירופית, נוכחנו לדעת שנבחרת ישראל תהיה הגדולה אי פעם, והיום (שני) שמחנו להתבשר כי היא גדלה במשתתף אחד נוסף ותכלול 19 ספורטאים.

לכתבות נוספות בנושא:
פורסמו הזימונים לאליפות אירופה באתלטיקה: ישראל עם הנבחרת הגדולה אי פעם
תוך 10 ימים: שיא ישראלי שני לסיון אוירבך בריצת 1,500 מטר
הראשונה מתחת ל-29 דקות: שיא עולם לצ'בט בריצת 10,000 מטר

מי שהצטרף ממש ברגע האחרון היה הקופץ לרוחק ישי איפראימוב (לידר ירושלים), שתחילה היה במקום ה-32 בדירוג הנכנסים לאליפות, כלומר מחוץ לרשימה. אלא שבשל טעות של ההתאחדות הצרפתית, ששכחה למחוק חלק מספורטאיה שהיו ברשימה אך לא יועדו לתחרות, זינק הישראלי שני מקומות למעלה ונכנס ממש מהמקום ה-30 והאחרון בתוך האליפות.

בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

בלסינג אפריפה, שירוץ 200 מטר באליפות, סיפר: "אני מאוד מתרגש לקראת אליפות אירופה. זו תמיד זכות גדולה עבורי לייצג את המדינה, וכמובן שבתקופה הזו זה אפילו זכות גדולה יותר. אני אתן את כל כולי, ואני מאוד מקווה שאצליח לעלות לגמר".

סיון אוירבך, רצת ה-1,500 מטר שנכנסה גם היא ממש 'על הקשקש' אמרה: "אני גאה מאוד להיכנס ברגע האחרון לאליפות אירופה. החלום שלי בספורט תמיד היה לייצג את ישראל בבמות הגדולות בעולם, ובזמנים כאלו נוספת להתרגשות תחושת אחריות כפולה. אני מקווה להביא כבוד למדינה ומתפללת לשובם של כל החטופים".

סיון אוירבך. נכנסה ברגע האחרון | צילום: Mason Harbour

אדוה כהן, רצת ה-3,000 מכשולים, הוסיפה: "אני שמחה וגאה מאוד לייצג את ישראל באליפות אירופה בפעם השלישית בקריירה במיוחד השנה. ההתרגשות בשיאה! ובמיוחד השנה לעלות ברומא על המסלול בכחול ולבן מול קהל מכל העולם. זאת אחת התחרויות האהובות עלי והיא תחנה חשובה בדרך לאולימפיאדה בקיץ. יחד עם המאמן שלי בנינו את ההכנה תוך התמקדות בתחרויות מטרה שבמהלכן אשיג את הכרטיס לפריז. המטרה שלי באליפות אירופה היא לעלות לגמר, לשפר את השיא האישי שלי (שיא ישראל) ולהתברג ברשימה לפריז".

רוגל נחום, המנהל ההישגי באיגוד האתלטיקה אמר: "אנחנו שמחים וגאים מאוד להוציא השנה לאליפות אירופה את הנבחרת הגדולה ביותר אי פעם, על אחת כמה וכמה נוכח המצב הלא פשוט במדינה וכל מה שעבר ועובר עלינו מאז השבעה באוקטובר. בעת הזאת יש משמעות נוספת לייצוג המדינה בתחרות כזו מרכזית, והספורטאים והספורטאיות שלנו יודעים את זה ומרגישים את זה".

לונה צ'מטאי סלפטר | צילום: איגוד האתלטיקה

עוד הוסיף: "כפי שנהגנו בשלוש השנים האחרונות (לפני אירועי מטרה), גם הפעם אנו מקיימים מחנה אימון מסכם שמטרותיו: מיקוד במטרה, גיבוש נבחרת (team spirit) וחידוד מקצועי אחרון לפני התחרות. מיותר לציין כי האתלטיות והאתלטים שלנו יעשו את הכל על מנת לייצג את המדינה בצורה הטובה ביותר, והלוואי, הלוואי שנוכל לשמח קצת את האנשים במדינה".

רשימת הישראלים המלאה:
בלסינג אפריפה  – 200 מטר
טדסה גטהון, אדיסו גואדיה, בוקאיו מלדה, ייטהאו אבוהיי, דרג'ה צ'קולה – 10,000 מטר
איימרו עלמיה, גירמה אמרה, גשאו איילה, מארו טפרי, טסמה מוגס , גודאדו בלצ'או – חצי מרתון
יונתן קפיטולניק – קפיצה לגובה
סיון אוירבך – 1,500 מטר
לונה צ'מטאי, מאור טיורי – חצי מרתון
אדווה כהן – 3,000 מ' מכשולים
חנה מיננקו – קפיצה משולשת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג