ברגל ימין: נועם ממו עלה לחצי גמר אליפות העולם U20

האתלט הצעיר עמד במטרה הראשונה והעפיל ל-24 האחרונים בריצה ל-800 מטר, לאחר שסיים במקום השלישי במקצה שלו במוקדמות עם 1:50.20 דקות. חצי הגמר - בלילה שבין חמישי לשישי. ירדן מנטל לא עלתה לגמר הקפיצה במוט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נועם ממו | צילום: גלעד קוולרצ'יק

פתיחה טובה לנבחרת הנוער של ישראל באתלטיקה באליפות העולם U20. נועם ממו היה הראשון הערב (שלישי) להיכנס למעגל התחרויות, כשרץ במוקדמות ה-800 מטר, והעפיל לחצי הגמר.

לכתבות נוספות בנושא:
המטרות, השיאים ומתי כל מקצה? לקראת אליפות העולם U20 באתלטיקה
מבט קדימה: האתלטים הישראלים עם סיכוי לאליפות אירופה או אליפות העולם הבאה
דופלנטיס: "יהיה קשה להתעלות על העונה הזאת", אינגבריגטסן: "רוצה עוד שיאים"

ממו, שיאן ישראל לבוגרים בריצה זו, זינק למקצה השישי והאחרון במוקדמות, כשידע שמקום בין שלושת הראשונים במקצה, או אחת משש התוצאות המהירות ביותר בין יתר הרצים, יעניקו לו את הכרטיס לחצי הגמר, בו לוקחים חלק 24 אתלטים.

הישראלי בן ה-18 רץ ריצה שקולה במקצה שהוא מטבעו טקטי, שהה באזור המקומות 4-3 לכל אורכה, ולקראת הישורת האחרונה הגביר מעט כדי להבטיח את מקומו השלישי, אחרי חאתים אולגאזי הקטארי ורובין לפברה הקנדי. הזמן של ממו, 1:50.20 דקות, היה ה-11 בטיבו במוקדמות.

נועם ממו במוקדמות בלימה | צילום: איגוד האתלטיקה

מקצה חצי הגמר ייערך בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 00:20, כאשר שניים מכל מקצה עולים אוטומטית לגמר, ועוד שני זמנים מהירים מכל שלושת המקצים מצטרפים אליהם.

במהלך הלילה, ירדן מנטל התחרתה במוקדמות הקפיצה במוט ועברה בניסיון ראשון גובה של 3.80 מטר, אשר הציב אותה במקום ה-31. היא פסלה שלוש פעמים בגובה של 3.95 מטר, גובה אשר הספיק בסופו של דבר להפעלה לגמר. מנטל, שיאנית ישראל עד גיל 18, בת 17 בלבד ויש לה עוד שנתיים בקבוצת הגיל הנוכחית (U20).

ירדן מנטל | צילום: Maxim Dupliy

ברביעי התחרויות יימשכו עם שתי אתלטיות כחול-לבן שיזנקו בזו אחר זו למוקדמות ריצת ה-400 מטר משוכות – שני זכאי וגל נתנאל, מהשעה 17:10 שעון ישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • בילבי הגיב:

    ירדן מנטל אכן לא הצליחה להעפיל לגמר, אך סיימה מקום 16 באליפות העולם עד גיל 20
    כשהיא בת 17

  • רקפת הגיב:

    כל הכבוד לממו
    כל הכבוד לירדן שבגיל 17 הגיעה למקום 16 באליפות עולם עד גיל 20.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג