בעקבות המצב: מרוץ נשר וטריאתלון דקטלון תל אביב נדחו

המרוץ הצפוני שמשמש כאליפות ישראל ב-5 ק"מ נדחה ל-22 בנובמבר, הטריאתלון שמשמש כאליפות ישראל לקבוצות גיל במרחק האולימפי נדחה גם כן ועשוי להתקיים ב-16 בנובמבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריאתלון תל אביב | צילום: ערן ירדני, איגוד הטריאתלון

הקושי בקיום אירועי ספורט בימים אלו ידוע לכל, והבוקר (ראשון) התבשרנו על דחייתם של שני אירועים מרכזיים שהיו אמורים להיערך בשבועות הקרובים, בעקבות המצב הביטחוני והחשש מהסלמה נוספת.

האירוע הראשון שנדחה הוא טריאתלון דקטלון תל אביב, שהיה אמור להיערך בשבת הקרובה, 26 באוקטובר ולשמש כאליפות ישראל לקבוצות גיל במרחק האולימפי. חברת  ההפקה שוונג פועלת לדחייתו בשלושה שבועות ל-16 בנובמבר, כאשר פנייה נעשתה בנושא לאיגוד הטריאתלון ולעיריית תל אביב, והודעה סופית לגבי תאריך חלופי תימסר בהמשך.

האירוע השני הוא מרוץ נשר, שהיה אמור להיערך ב-1 בנובמבר וכולל גם את אליפות ישראל ב-5 ק"מ. המרוץ נדחה ל-22 בנובמבר, בתקווה לימים שקטים יותר.

מנכ"ל שוונג, שלומי פרי, אמר: "יש לנו מחויבות עמוקה לספורט הישראלי ולספורטאים המשתתפים באירועים גם בימים אלו, אך בראש ובראשונה יש לנו מחויבות לביטחונם ולבטיחותם. אנחנו עושים מאמצים כבירים כדי לקיים אירועים במסגרת המגבלות, אך לצערנו בנוגע לשני האירועים הללו נאלצנו להודיע על דחייה, מתוך מטרה לקיימם בתאריך חלופי. נייחל לימים שקטים ולחזרת כל החטופים במהרה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דניאל מורגנשטרן הגיב:

    שלומי פרי שלום רב
    בשבת 16.11 מתוכנן להתקיים (?) מרוץ אייל, גם הוא מפעל מסורתי שיש לכם בו יד ורגל. נסו איפוא את שבת ה 9.11 או ה 22.11 (שיש חשש שהים כבר יהיה קר)

  • ששון הגיב:

    הרסתם לעצמכם את משחה עמק חפר.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג