בעקבות המצב הביטחוני: צליחת הכנרת 2024 בוטלה

הלחימה המתמשכת בצפון והנחיות פיקוד העורף לא מאפשרות את קיומה של הצליחה, שתידחה לשנה הבאה. מדובר בפעם השנייה תוך ארבע שנים שהצליחה לא תיערך, אחרי רצף של 66 צליחות מ-1954. גם הספורטיאדה נדחתה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צליחת הכנרת | צילום: צלמי שוונג

בעקבות המצב הביטחוני בצפון והנחיות פיקוד העורף, הודיעו היום (ראשון) מארגני צליחת הכנרת על ביטולה של הצליחה לשנת 2024 ודחייתה ל-20 בספטמבר 2025.

לכתבות נוספות בנושא:
להמשיך לחתור! אריאל אגרון בטור אישי לסיכום משחה חדרה 2024
142 ק"מ ב-60.5 שעות: נשבר שיא העולם לשחייה הארוכה ביותר באוקיינוס
כשהים מושלם: צפו בסרטון הרשמי לסיכום משחה חדרה 2024

האירוע, שהיה אמור להיות חגיגי לציון 70 שנה לצליחה העממית הראשונה, כבר נדחה פעם אחת מהתאריך המקורי והיה אמור להיערך ב-26 באוקטובר, מתוך תקווה כי המצב יילך ויירגע, אולם לאחר הסלמת המצב בצפון בשבועות האחרונים היה ברור כי לא ניתן לקיים אירוע המוני שכזה תחת המצב הנוכחי.

למותר לציין כי גם הנחיות פיקוד העורף באזור לא מאפשרות קיום אירועים, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו המגבלה היא עד 50 אנשים בשטח פתוח, ועד 250 אנשים במבנה. גם חופי הכינרת לעת עתה סגורים לציבור.

צליחת הכנרת | צילום: צלמי שוונג

צליחת הכנרת העממית נערכת ברציפות משנת 1954, ובוטלה רק בשנת 2020 בשל מגפת הקורונה. בשנה שעברה נערכה הצליחה בסוף חודש ספטמבר, מעט לפני פרוץ המלחמה.

בתוך כך, בשבוע שעבר הודיע מרכז הפועל גם על דחייתה של הספורטיאדה המסורתית באילת, שהייתה אמורה להיערך מ-29 באוקטובר. בהודעה הרשמית נכתב: "על מנת לאפשר לכל המשתתפים, בהם אנשי מילואים, כוחות ביטחון, עובדים חיוניים וכיוצא בזאת, המהווים למעלה משליש מהמשתתפים, הנהלת מרכז הפועל החליטה לדחות בשלב זה את אירועי הספורטיאדה ה-41 למועד אחר שיתואם עם כל הגורמים הרלוונטיים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג