בילוי שעלה ביוקר: שחיינית ברזילאית הורחקה מפריז לאחר שיצאה עם בן זוגה

אנה קרולינה ויירה פירסמה ברשתות החברתיות תמונה מסגירה של בילוי עם חברה השחיין ונענשה בחומרה על ידי הוועד האולימפי בארצה. כעת היא מאיימת בתביעה: "אני עצובה ועצבנית, מבטיחה לחשוף הכל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנה קרולינה ויירה | צילום: מסך

סוער במשלחת הברזילאית למשחקים האולימפיים בפריז: השחיינית אנה קרולינה ויירה הורחקה מהכפר האולימפי על ידי הוועד האולימפי של ברזיל, לאחר שהפרה את כללי המשלחת המקומית ויצאה לבלות עם בן זוגה. השחיינית העלתה תמונות ברשתות החברתיות ביחד עם גבריאל סנטוס, שמייצג אף הוא את ברזיל בבריכה – ומיד הורחקה.

לכתבות נוספות בנושא:
24, היום שהיה: גמר היסטורי לשליחים, יום מצוין לגולשי הרוח
אוקלהאן הזמינה את טיטמוס לעמוד עימה בראש הפודיום: "היא פשוט מדהימה"

בספק גדול למשחי השליחים: אדם פיטי חיובי לקורונה

מה שמפתיע הוא שבעוד ויירה הורחקה מהכפר האולימפי, בן זוגה סנטוס נשאר בפריז ואף צפוי לקחת חלק במשחי השליחים. לטענת הוועד האולימפי הברזילאי, סנטוס הביע צער על המעשה והתנצל ועל כן במקרה שלו הוחלט להסתפק באזהרה בלבד, בעוד שוויירה הגיבה בחוסר כבוד ובצורה בלתי ראויה – ועל כן הוחלט להחמיר בעונשה.

ראשית הפרשה בחשבון האינסטגרם של השחיינית – וכך גם ההמשך. אחרי שמחקה את התמונות המפלילות, הגיבה ויירה לעונש החמור בסרטון שפירסמה, בו טענה שהיא "חפה מפשע" ואף חשפה שהגישה תלונה נגד הוועד האולימפי בארצה ושהיא מתכננת צעדים משפטיים.

"אני אדבר עם עורכי הדין שלי", אמרה ויירה, "אני מבטיחה לחשוף הכל. אני עצובה ועצבנית, אבל אני רגועה כי אני יודעת מי אני ומה האופי שלי". זו הייתה הופעתה השנייה של ויירה במשחקים האולימפיים והיא הייתה השחיינית הפותחת של נבחרת השליחות הברזילאית ב-4X100, שסיימה במקום השביעי בלבד במקצה שלה ולא העפילה לגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג