"באיזשהו מקום, אני עדיין בנובה": שנה אחרי 7.10, חי כהן משחזר את רגעי האימה

אלוף ישראל לשעבר, שניצל מהטבח בשבת השחורה, חוזר לאתר המסיבה ברעים ומגולל את סיפור הישרדותו, ואיך הציל שלושה צעירים נוספים: "לא אחזור להיות אותו חי של 6.10, אתה לא יכול אחרי מה שראית"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חי כהן באתר מסיבת הנובה | צילום: גביש מדיה

שנה בדיוק חלפה מאז אותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר 2023. שבת שאחריה חיי כולנו השתנו לבלי היכר. עבור חי כהן, אלוף ישראל לשעבר בריצת 400 מטר משוכות, וכיום מאמן ומנהל מחלקת האתלטיקה של מכבי ת"א, הדבר נכון שבעתיים. חי ניצל יחד עם האתלטית לשעבר נועם קנר ממסיבת הנובה ברעים, לאחר שברח מהמחבלים וראה את המוות מול העיניים.

כעת, בדיוק שנה אחרי, הוא חוזר לאתר המסיבה ברעים ומספר על השתלשלות האירועים המפחידה, על הרגעים בהם הכדורים שרקו ליד אוזניו, רקטות נפלו בסמוך לו ורק בדרך נס, בהחלטות של שברירי שנייה, הוא ונועם הצליחו להיחלץ משם בחיים, כשהם מצילים איתם שלושה צעירים נוספים.

צפו בראיון המלא שלו לאיגוד האתלטיקה. צילום ועריכת וידאו: גביש מדיה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג