אפריפה השלים דאבל באליפות ישראל באתלטיקה, תחרות מרתקת ברוחק

הספרינטר ניצח גם ב-200, אך עם זמן לא מרשים של 20.82 שניות, דרוטמן ניצחה אצל הנשים. ברוחק אלעד עדיקה ורומי טמיר ניצחו בתום תחרויות צמודות, נועם ממו וסיון אוירבך ניצחו ב-800
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

יומה השני של אליפות ישראל באתלטיקה ה-88 נערך היום (חמישי) באצטדיון בהדר יוסף, עם כמה אירועים מעניינים על המסלול ובשדה. במוקד, בלסינג אפריפה (מכבי ת"א) ואלינה דרוטמן (מכבי ראשל"צ) השלימו דאבל והוכתרו לאלופי ישראל גם ב-200 מטר.

אפריפה כאמור סיים ראשון עם תוצאה של 20.82 שניות. "אני לא מרוצה מהתוצאה שלי, ציפיתי ליותר. היום לא הסתדר. לקראת פריז? אני יודע שיש לי עוד הרבה מה ללמוד, אצא לתחרויות כדי להתפקס והכי חשוב שאהיה בריא ואתאמן חזק", אמר האצן.

אלינה דרוטמן | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

דרוטמן כאמור חצתה את קו הסיום ראשונה עם שיא אישי חדש של 24.08 שניות והתוצאה השביעית בטיבה בהיסטוריה של ישראל בריצה זו. "אני עדיין לא מעכלת שיש לי דאבל. אני באמוציות מטורפות. הכל התחבר, וזה שילוב של עבודה קשה ועבודה נכונה עם המאמנים שלי אסף לוזון ואירנה וייסמן" סיפרה דרוטמן.

את אחד מרגעי השיא ואת התחרות המרתקת ביותר קיבלנו בבור הקפיצה לרוחק. אלעד עדיקה (לידר ירושלים) הצעיר הוכתר לראשונה בקריירה לאלוף ישראל לבוגרים עם 7.64 מטרים, שיא אישי חדש, כאשר הקדים את עדן סלע ואת האלוף מאשתקד ישי איפראימוב. אצל הנשים, רומי טמיר (מכבי ת"א) שמרה על התואר והוכתרה שוב לאלופת ישראל עם שיא אישי חדש של 6.30 מטר. זאת הייתה אליפות ישראל ראשונה שבה שלוש קופצות קפצו רחוק מ-6.10 מטרים. פולינה אסקינה (מכבי חיפה כרמל) קפצה 6.11 מטרים ולינוי לוי (מכבי ראשל"צ) 6.10 מטרים.

אלעד עדיקה | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

אחד המוקדים המעניינים היום היה הריצה ל-800 מטר, לאחר שבשבוע שעבר שני לנדן ונועם ממו קבעו במרחק הזה שיאים ישראליים חדשים. ממו (הפועל עמק חפר) חצה ראשון את קו הסיום והוכתר לאלוף ישראל עם 1:48.19 דקות. סיון אוירבך (מכבי חיפה כרמל) השלימה דאבל והכותרה לאלופת ישראל גם במרחק הזה עם תוצאה של 2:07.56 דקות.

נועה לוי (מכבי ראשל"צ) הוכתרה בפעם הרביעית ברציפות לאלופת ישראל ב-400 מטר משוכות עם זמן של 58.77 שניות. שני זכאי (הפועל חולון) שסיימה במקום ה-2 קבעה שיא ישראלי חדש לנערות (U20) – 59.59 שניות. אצל הגברים, היה זה עומרי שיף (לידר ירושלים) שהגן על התואר שלו עם זמן של 50.83 שניות.

סיון אוירבך | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

בזריקת דיסקוס אסטל ולאנו קטפה שוב את התואר, בשנה השמינית ברציפות, עם תוצאה של 52.86 מטר. מנחם מענדל חן (מכבי ראשל"צ) זכה בתואר אצל הגברים עם תוצאה של 51.89 מטר.

לב סקוריש (מכבי ת"א) שמר על התואר בקפיצה במוט והוכתר לאלוף ישראל עם תוצאה של 5.20 מטר. ורוניקה צ'יינוב (אתלטי הנגב) שמרה גם היא על התואר שלה, בקפיצה לגובה, כשעברה 1.75 מטר. מרגריטה דורוז'ון (אתלטי הנגב) הוכתרה שוב לאלופת ישראל בהטלת כידון עם תוצאה של 52.43 מטרים.

נועם ממו | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

שני זכאי | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy

רומי טמיר | צילום: צלם ספורט Maxim Dupliy



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג