אנדי מורז תשא את דגל ישראל בטקס הפתיחה באולימפיאדה

מורז והג'ודוקא פיטר פלצ'ק נבחרו לשאת את הדגל בטקס הפתיחה בפריז בסוף החודש. נבחרת השחיה של ישראל תכלול השנה מספר שיא של 17 שחיינים ושחייניות בבריכה, יחד עם מתן רודיטי שיתחרה במים פתוחים ושתי מתחרות בשחיה אומנותית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כבוד לשחיה הישראלית: אנדי מורז נבחרה להיות אחת מנושאות דגל ישראל בטקס הפתיחה במשחקים האולימפיים בפריז בסוף החודש. יחד אתה יישא את הדגל הג'ודוקא פיטר פלצ'יק.

לכתבות נוספות בנושא:
גורבנקו: "מבחינת תוצאות אני לא מועמדת למדליה", רודיטי: "הזיהום בסן משפיע"
הגיעו מים עד נפש

מורז, שיאנית ישראל ב-100 מטר חופשי, עלתה לישראל מארה"ב ב-2014, אחרי שעוד קודם לכן השתתפה פעמיים במכביה. זאת תהיה האולימפיאדה השלישית שלה, אחרי שהשתתפה גם במשחקים בריו ובטוקיו. היא גם בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב וחברת ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי בישראל.

נבחרת השחיה של ישראל תכלול השנה מספר שיא של 17 שחיינים ושחייניות, שיתחרו במקצים אישיים לצד מספר שיא של ארבע נבחרות שליחים, וגם מתן רודיטי יתחרה במים הפתוחים ושתי מתחרות בשחייה אמנותית.

שיאנית ישראל ב-100 מטר חופשי. צילום: הוועד האולימפי בישראל

פלצ'יק, שעלה לישראל מאוקראינה כשהיה תינוק, היה חבר בנבחרת הג'ודו שזכתה בארד הקבוצתי בטוקיו 2020. הוא מדליסט הארד מהאליפות העולם 2023 ואלוף אירופה 2020. והמשחקים בפריז יהיו המשחקים האולימפיים השניים בהם ישתתף.

ענף הג'ודו זכה עד היום בשש מדליות אולימפיות, ומשלחת הג'ודו לפריז תכלול שבע נשים וחמישה גברים, תחת מאמני הנבחרות שני הרשקו (נשים) והמדליסט האולימפי אורן סמדג'ה (גברים), ששכל לאחרונה את בנו הבכור עומר.

פיטר פלציק. צילום: הוועד האולימפי הישראלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"במצב בו אנו נמצאים, מאוד חשוב לי שנביא כבוד למדינה ולתושבים", אנדי מורז, שחיינית, אחרי הכללתה בסגל נבחרת השחייה לאולימפיאדת פריז


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג