אליפות אירופה בטריאתלון: שחר שגיב סיים עשירי

הטריאתלט הישראלי הבכיר היה רחוק ב-42 שניות מהמקום השלישי בווירט שבהולנד. איליי כאסקי סיים שמיני באליפות אירופה לנוער. גל רובננקו סיימה 50 בבוגרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לאליפות אירופה בטריאתלון 2019
זינוק לאליפות אירופה בטריאתלון 2019

אליפות אירופה בטריאתלון יצאה לדרך בסוף השבוע בווירט שבהולנד ואתמול (שבת) התחרו הטריאתלטים הישראלים הבוגרים בראשות שחר שגיב, שמכוון למשחקים האולימפיים טוקיו 2020. שגיב סיים הפעם במקום העשירי, אחרי שבשתי אליפויות אירופה הקודמות הוא סיים במקומות 11 ו-9.

סופ"ש עמוס בטריאתלטים ישראלים בווירט שבהולנד | צילום: יוסי רובננקו

האלוף האולימפי אליסטר בראונלי היה גדול על כולם וזכה באליפות אירופה בפעם הרביעית בקריירה שלו. הוא הקדים ב-22 שניות את אלוף אירופה מלפני שנתיים, ז'ואו פריירה הפורטוגלי כשיילה גינס הבלגי זכה במדליית הארד. שגיב היה רחוק ב-42 שניות מהמקום השלישי. שני ישראלים נוספים השתתפו במקצה העילית לגברים, רועי זטוארץ סיים במקום ה-47 ואמיתי יונה לא סיים אחרי שנעקף בסיבוב בקטע הרכיבה.

במקצה העילית לנשים סיימה גל רובננקו במקום ה-50 בזמן של 1:57:57 שע' (מרחק אולימפי). בת' פוטר שייצגה את בריטניה בריצת ה-10,000 מטר במשחקים האולימפיים ריו 2016 הפכה לאלופת אירופה בטריאתלון ודאגה לדאבל עבור הבריטים. היא הקדימה את בקרוב לדקה את סנדרה דודה הצרפתיה כאשר קלייר מישל הבלגית סיימה שלישית.

טריאתלט ישראלי נוסף שהשיג טופ 10 היה איליי כאסקי שסיים שמיני באליפות אירופה לנוער. הוא היה רחוק ב-39 שניות מהמנצח הצרפתי. איתמר אשד סיים במקום ה-14, איתמר לבנון 18, ואיתי קרסנטי סיים במקום ה-46. באליפות אירופה לנערות, הגר כהן כליף סיימה במקום ה-18 במרחק של 1:21 דק' מהמנצחת האיטלקיה. שירה כץ סיימה במקום 28, נגה גוטליב במקום 38, ושני צביטוב במקום 46.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג