אליסה לונגו בורגיני זכתה בג'ירו ד'איטליה בתום דרמה גדולה

הרוכבת בת ה-32 הפכה לאיטלקייה הראשונה שמנצחת בתחרות זה 16 שנה, לאחר ששמרה בקטע האחרון על יתרון בן שנייה אחת בלבד: "לאנשים היו הרבה ספקות, אבל כשאני רואה את קו הסיום, זה כמו ששור רואה אדום"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליסה לונגו בורגיני | צילום: מסך

הג'ירו ד'איטליה לנשים הגיע לסיומו עם דרמת ענק. אליסה לונגו בורגיני, שהובילה ממש מהיום הראשון של התחרות ונכנסה לקטע האחרון ביתרון של שנייה בודדת על פני לוטה קופקי, נהנתה מהתמיכה של הקהל הביתי, סיימה 20 שניות לפני הבלגית והבטיחה את הניצחון הראשון שלה אי פעם בגרנד טור.

לכתבות נוספות בנושא:
טור דה פראנס 2024, קטע 15: יום העצמאות של פוגצ'אר
הבריחה של פוגצ'אר: "ביצוע מושלם של הקבוצה שלי"
טור דה פראנס 2024, קטע 14: פוגצ'אר הכה ראשון בפירנאים

הרוכבת האיטלקייה בת ה-32 סיימה בעבר במקום השני והשלישי בתחרות, אך הפעם ידעה לשמור על יתרונה וחגגה ניצחון מזהיר, שמהווה את הפסגה של הקריירה המרשימה שלה, הכוללת גם מדליות ארד במשחקים האולימפיים בריו ובטוקיו. אגב, היא הרוכבת המקומית הראשונה שזוכה בג'ירו מאז פביאנה לפוריני, הרוכבת המעוטרת בתולדות הג'ירו, שזכתה בו חמש פעמים – האחרונה שבהן לפני 16 שנה.

"בתחילת היום הזה, היו לאנשים הרבה ספקות", אמרה לונגו בורגיני המאושרת בסיום, "הם אמרו 'קופקי תשיג אותך בספרינט'. כל הקבוצה הייתה במוטיבציית שיא, כל חברותיי עשו עבודה מדהימה והיו מחויבות מאוד – ועל כך אני מודה להן מקרב לב. אני גאה מאוד ללבוש את ה'מאגליה רוזה' (החולצה הוורודה) כאן באיטליה עם החולצה של קבוצת לידל-טרק. ייקח לי זמן לעכל את מה שעשיתי כאן".

"זה מיוחד מאוד", המשיכה האיטלקייה, "רק רציתי לחצות את הקו עם החולצה הוורודה ולהראות לכולם שאני החזקה ביותר ושקבוצת לידל-טרק היא הטובה ביותר. אהבתי את האדרנלין שנתן לי היתרון הקטן של השנייה, אהבתי את הקרב ראש-בראש ואת המתח עד השנייה האחרונה. כשאני רואה את קו הסיום, זה כמו ששור רואה אדום".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג