אחת מרוכבות ההרים הטובות בתולדות ישראל תפרוש בסוף 2024

נגה כורם, מהרוכבות הטובות בענף שאף דורגה בעבר במקום השני בעולם, הודיעה על סיום הקריירה המקצוענית, אך תישאר בתחום: "הרכיבה הייתה דרך חיים עבורי, יש לי על האש מספר מיזמים מרגשים בענף"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נגה כורם | צילום: אלירן קדוש, ליגת האנדורו הישראלית

"כמעט הזמן לומר שלום": אלופת ישראל באנדורו אופני הרים בשנתיים האחרונות, נגה כורם, הודיעה היום (רביעי) באמצעות חשבון הפייסבוק שלה על פרישה בסיום השנה הנוכחית. "אני מתכוננת לסיום הקריירה המקצוענית שלי כרוכבת הרים", כתבה כורם, "כשאני מסתכלת לאחור על 18 שנים מדהימות בענף, אני מלאה בגאווה ובהכרת תודה. רכיבה הייתה הרבה יותר ממקצוע עבורי, אלא דרך חיים".

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי השעיית המאמן, גם רוכב נבחרת ישראל הושעה מאליפות אירופה
דקת דומייה לזכרו של גיא תימור נערכה בתחרות באיטליה, אלון יוגב סיים 8
כתב האישום הוגש: הנהג שדרס את גיא תימור ז"ל מואשם ברצח

כורם, שתחגוג 33 בקרוב, נחשבת לאחת הטובות בעולם בענף האנדורו הלא אולימפי באופני הרים ובשיאה דורגה במקום השני בסבב העולמי. בחודש מרץ האחרון היא זכתה פעם נוספת באליפות ישראל ביער שגב, בתחרות בה הובילה מתחילתה ועד סופה ולא הותירה סיכוי לאף יריבה. כבר כשהייתה בתיכון הוזמנה לנבחרת ישראל והפכה לרוכבת מקצוענית בגיל צעיר.

בין היתר היא דורגה שנייה בעולם באנדורו ועלתה על הפודיום בתחרויות רבות, סיימה במקום החמישי באליפות העולם בקרוס קאונטרי לנוער והייתה מהבולטות כאמור בסגל האנדורו העולמי.

"למרות שקריירת הרכיבה המקצוענית שלי מגיעה לסיומה, המסע שלי ברכיבת הרים רחוק מלהסתיים", כתבה, "יש לי 'על האש' מספר מיזמים בתחום… אני מבטיחה לעדכן על כך בקרוב. עוד לפני כן, יש לי מספר מטרות להשיג השנה. שלושה מרוצים גדולים לפניי: שני גביעי עולם ואליפות העולם הראשונה אי פעם באנדורו באמצע ספטמבר. אני במוטיבציית שיא לתת את כל מה שנותר בי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג