אלופי ישראל ברכיבה נגד השעון: עודד קוגוט ורותם גפינוביץ

קוגוט מקבוצת IPT וגפינוביץ מקבוצת Hess סיימו ראשונים בתחרות שנערכה בעתלית. במעמד הענקת המדליות עלו כל חברי הקבוצה של גיא תימור ז"ל ממועדון IGP עם חולצות מיוחדות לזכרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלוף ישראל ברכיבה נגד השעון, עודד קוגוט | צילום: תומר פדר - SportPhotography

אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון (נג"ש) התקיימה הבוקר (שישי) בעתלית ובה הוכתרו עודד קוגוט מקבוצת IPT ורותם גפינוביץ מקבוצת Hess כאלוף ואלופת ישראל. במעמד הפודיום הוענקו לאלופים חולצות אלוף ואלופת ישראל, אותה ילבשו במהלך כל עונת התחרויות הקרובה. זהו התואר החמישי של רותם גפינוביץ בנג"ש וסוף השבוע האחרון של תחרויות עבורה, לפני שתצא למחנה אימון אחרון באנדורה ומשם תצא לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז.

לכתבות נוספות בנושא:
מתחמם לקראת פריז: הישג שיא לתומר זלצמן בסבב גביע העולם באיטליה
תומר זלצמן ונעמה נוימן זכו באליפות ישראל באופני הרים XCO
אמרי פיינגזיכט רוכב לזכר גיא תימור ז"ל בג'ירו דה איטליה לצעירים

האליפות השנה התקיימה בעתלית, על כביש החוף, ממחלף עתלית למחלף זיכרון וחזרה, מרחק של 28 ק"מ. האופי המישורי של המסלול הביא למהירויות של כ-50 קמ"ש אצל המתחרים המובילים, שסיימו את המסלול בזמנים של 32 דקות בגברים ו-37 דקות בנשים.

אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון | צילום: תומר פדר – SportPhotography

אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון | צילום: תומר פדר – SportPhotography

אליפות ישראל מתקיימת במקביל לאליפויות הלאומיות בכל העולם, המתקיימות במהלך הסופ"ש, כשבוע לפני הטור דה פראנס, שיחל בסוף השבוע הבא.

בשנה שעברה התקיימה האליפות בעוטף עזה, כאשר מרוץ הכביש התקיים על כביש 232, אך השנה היה ברור באיגוד האופניים כי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" יהיה צורך לחזור למסלול בעתלית, עליו התקיימו אליפויות נגד השעון כבר שנים רבות.

אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון | צילום: תומר פדר – SportPhotography

האליפות השנה התקיימה תחת עננת הטרגדיה שפקדה את קהילת האופניים עם מותו של גיא תימור ז"ל בתאונת דרכים לפני כשבועיים. גיא, רוכב נבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש, זכה במדליית הכסף באליפות אופני הכביש בשנה שעברה. במעמד הפודיום עלו כל חברי הקבוצה של גיא ממועדון IGP עם חולצות לזכרו.

בתחרות במקצה הפראלימפי ניצח עמית חסדאי במקצה אופני היד. חסדאי ייצג את ישראל במשחקים הפראלימפיים בפריז.

מחר תתקיים אליפות ישראל ברכיבת כביש בבית גוברין.

אליפות ישראל ברכיבה נגד השעון | צילום: תומר פדר – SportPhotography



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג