אחרי 52 שנה: רייצ'ל פרז מרטינז קבעה את ההישג הטוב ביותר ב-600 מטר

הרצה מהפועל חולון שיפרה את תוצאת השיא אי פעם עבור ישראלית, שהייתה שייכת לאביבה בלס מ-1972: "ידעתי שאני מסוגלת לרוץ ככה, המשכתי להאמין". מאמנה, רפי גרודצקי: "עשתה התקדמות מטאורית השנה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רייצ'ל פרז מרטינז | צילום: Maxim Dupliy

רייצ'ל פרז מרטינז מהפועל חולון קבעה הערב (רביעי) את התוצאה הטובה ביותר אי פעם לריצת 600 מטר: 1:28.12 דקות במסגרת תחרות סבב של איגוד האתלטיקה באצטדיון גבעת רם בירושלים.

לכתבות נוספות בנושא:
הולכת בדרכו של "הקטר הצ'כי": סיפאן חסן תנסה להשלים טרבל היסטורי
שיא העולם בסכנה? מהפכה היסטורית בריצת 800 מ' תוך שבוע אחד
בדרך להיות הגדול מכולם? גרנט הולוויי רוצה להשכיח את "המעידה" בטוקיו

התוצאה הטובה ביותר לישראלית עד היום, שעמדה על 1:30.8 דקות, הייתה שייכת לספורטאית האגדית אביבה בלס והחזיקה מעמד 52 שנה!

"שמחתי מאוד לקבוע את התוצאה הזאת", אמרה פרז מרטינז, "היה לי שבוע מחלה באמצע סבב תחרויות החודש והמשכתי להאמין שהכושר קיים. ידעתי שאני מסוגלת לרוץ ככה. הכי חשוב: סמכתי על המאמן שלי ועל עצמי".

רפי גרודצקי, מאמנה של פרז מרטינז: "רייצ'ל עשתה מחנה אימונים של חודש עם נבחרת המרתון בססטרייר, איטליה, והיא בכושר מעולה. היא עשתה התקדמות מטאורית השנה והעתיד ורוד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג