אחרי השעיית המאמן, גם רוכב נבחרת ישראל הושעה מאליפות אירופה

ועדת המשמעת של ההתאחדות לספורט גזרה על עמית קינן השעיה בפועל לחודש מנבחרת ישראל והוא ייעדר מהתחרות שמתחילה השבוע בגרמניה. לאורי בש-דובינסקי נפסק עונש על תנאי בלבד והיא תיקח חלק באליפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית קינן | צילום: איגוד האופניים

עוד יומיים תצא לדרך בגרמניה אליפות אירופה לגילי 23 ומטה ולנוער באופני מסלול – ובנבחרת הישראלית רחוק מלהיות שקט. אחרי השעייתו של המאמן סטיב מקיואן, הודיעה אתמול (ראשון) ההתאחדות לספורט על השעייתם של צמד הרוכבים, אורי בש-דובינסקי ועמית קינן.

לכתבות נוספות בנושא:
רגע לפני אליפות אירופה: מאמן נבחרת אופני המסלול הושעה בשל התנהגות בלתי הולמת
דקת דומייה לזכרו של גיא תימור נערכה בתחרות באיטליה, אלון יוגב סיים 8
כתב האישום הוגש: הנהג שדרס את גיא תימור ז"ל מואשם ברצח

בהודעה לתקשורת נמסר כי "השניים הורשעו על ידי ועדת המשמעת בהפרה ברגל גסה של הקוד האתי ופגיעה בפעילות נבחרת ישראל, לאחר שהתנהלו באופן בלתי הולם במהלך תחרות בינלאומית באיטליה בשבוע שעבר. בכך קיבלה הוועדה באופן מוחלט את עמדת איגוד האופניים ותמכה בהשעיה שפסק לרוכבים".

עוד נמסר מאיגוד האופניים כי "בעקבות סדרת אירועי משמעת ואי עמידה בהוראות ביטחוניות הושעו שני הרוכבים בשבוע שעבר מיידית מפעילות הנבחרת ונפתח הליך משמעתי בעניינם. לבקשתם של השניים התקיים היום דיון בוועדת המשמעת של ההתאחדות לספורט. את איגוד האופניים ייצגו עו"ד אורי כהנא ואורי קידר, בעוד את הרוכבים ייצגה עו"ד דליה בושינסקי".

אורי בש דובינסקי בוולודרום | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד האופניים

ועדת המשמעת גיבתה את החלטתו של איגוד האופניים להשעות את הרוכבים. בהחלטתו כתב הדיין, עו"ד דין כוכבי, כי "הרוכבים רמסו ברגל גסה את הקוד האתי, הפרו את הסדר וביזו את מוסדות האיגוד" – ועל כן פסק לשניהם השעיה על תנאי לחצי שנה מפעילות הנבחרת. בנוסף נגזרה על קינן השעיה בפועל לחודש מהנבחרת, כך שהוא לא יוכל להשתתף באליפות אירופה, שמתחילה השבוע. בש-דובינסקי לעומתו תוכל לקחת חלק בתחרות.

"פסק הדין קבע באופן חד משמעי כי התנהלות הספורטאים הייתה כזו שלא ניתן לעבור עליה לסדר היום", אמרה דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים, "התנהגות ערכית ומקצועית הן אבני הדרך לפעילות הנבחרות והמגדלור לאורו יפעל איגוד האופניים תמיד. אנחנו מחויבים לנבחרת מקצועית וראויה ערכית ולא נרתע מלטפל בכל הפרה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג