אחרי הזהב האולימפי, נואה ליילס חושף: "גדלתי בכת"

הספרינטר האמריקאי דיבר בפדקאסט וחשף פרטים אודות ילדותו הקשה: "הכנסייה אמרה לך עם מי אתה יכול לצאת, עם מי אתה לא יכול לצאת. לאמא שלי לקח הרבה זמן להתגבר על המצב". וגם: האמונה בעצמו בפריז
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נואה ליילס | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

האלוף האולימפי בריצת 100 מטר נואה לילס לא יורד מהכותרות. אחרי הניצחון הדרמטי שלו בפריז ומדליית הארד המתוקשרת במרחק הכפול, בה זכה בעודו חולה בקורונה, כעת הוא חושף פרט מפתיע מילדותו, עליו לא דיבר מעולם, ומשתף הוא גדל בכת.

לכתבות נוספות בנושא:
קרב הטיטנים: ורהולם ודופלנטיס יתחרו ראש בראש בריצת 100 מטר
אליוד קיפצ'וגה מודיע על סיום הקריירה האולימפית שלו, ורומז לפרישה
קרל לואיס תקף את שליחי ארה"ב: "הגיע הזמן לפוצץ את המערכת, זה בלתי מקובל"

הספרינטר האמריקאי בן ה-27 התארח בפודקאסט Everybody Wants to Be Us וסיפר: "למעשה גדלתי בכת, זה לא היה ברמה של כולם עושים אותו דבר, אבל זה כן היה סופר קפדני", חשף האתלט. לדברי ליילס, הקבוצה דרשה ש"כל האימהות צריכות ללמד את ילדיהן מהבית, והאמונה המשותפת המקובלת הייתה שהאב היה ראש משק הבית".

עוד ליילס שיתף כי "הכנסייה אמרה לך עם מי אתה יכול לצאת, עם מי אתה לא יכול לצאת", וכל הנישואים נדרשו לעבור "דרך" הכנסייה. "סוג כזה של התנהגות,". למזלו, המשפחה הייתה חזקה מספיק כדי לקום וללכת: "עזבנו ובגלל זה נסענו לצפון קרולינה", הסביר, הוסיף כי משפחתו נסעה בכוונה להצטרף לכנסייה חדשה באזור, "רק כדי להבין שהם רוצים לעשות את אותו הדבר".

"אז, עזבנו את זה, אבל זה באמת שיבש את ההשקפה שלי על הכנסייה וזה בהחלט שיבש את ההשקפה של אמא שלי", הוא חשף. ליילס אמר שלקח לאמו "הרבה זמן" להתגבר את המצב. "וגם עכשיו, היא עדיין נאבקת לתת אמון בכנסיות באופן כללי, אבל היא מעולם לא איבדה את אמונתה בדת ואני חושב שהחדירה את זה בנו. זה הקל עליי לעבור את המסע שלי".

נואה ליילס גמור אחרי הריצה בפריז | צילום מסך

ליילס סיפר על האמונה של אמו: "כשהייתי צעיר היא אמרה, 'כשחסרה לך אמונה, תבקש מבחן והוא יספק את המבחן'. זוכה מדליית הזהב אמר שהאמונה הניעה אותו להתגבר על הסימפטומים של שפעת החזירים בה חלה בכיתה ט', במהלך המבחנים עבור נבחרת האתלטיקה לאליפות העולם לקדטים. ליילס אמר בפודקאסט שהוא הפך לאדם הצעיר ביותר שהגיע לנבחרת באותו יום.

בריצת ה-200 מטר בפריז, ליילס נאלץ להתגבר שוב על מחלה, לאחר שנמצא חיובי לקורונה ימים לפני כן. לאחר המרוץ, ליילס אמר שידע שהוא "עדיין יכול להציג הופעה נהדרת" בפריז: "אמרתי לעצמי – בוא ננסה לשמור על זה כמה שיותר נורמלי', בידיעה שטיפלתי בדברים כאלה בעבר. ידעתי שנוצרתי לרגעים כאלה והתאמנתי כל חיי. ידעתי שאני יכול לצאת לשם ועדיין להציג הופעה נהדרת, וזה מקרה של הכל או כלום, כי שום דבר לא מובטח מחר. אז אולי כדאי לי לנצל את היום".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג