הגיע לקו הסיום: אולטרה מרתון סובב עמק לא יתקיים יותר

הנהלת המרוץ שהתקיים מדי שנה בסוף אוקטובר ברמות מנשה הודיעה בפייסבוק על סיום דרכו: "ההחלטה נפלה לאחר התלבטויות רבות, מחשבות ורעיונות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחד מאירועי הריצה הבולטים בשנים האחרונות, בעיקר בתחום האולטרה מרתון, היה מרוץ סובב עמק שהתקיים ברמות מנשה. אתמול (שלישי) הודיעו המארגנים בפייסבוק שמרוץ סובב עמק לא יתקיים יותר.

אחד המרוצים היפים והמיוחדים בארץ. סובב עמק | צילום: אסף סלומון

אולטרה מרתון סובב עמק התקיים במשך 8 שנים עם הפסקה של שנה אחת ב-2017, ואורגן על ידי חברי קיבוץ הזורע בניהולו של שי חזן שיזם את המרוץ. זה היה אירוע ריצת שטח שכלל מקצים שונים ומגוונים החל מ-12 קילומטרים ועד ל-200. הוא משך אליו את בכירי רצי האולטרה מרתון בארץ, כמו גם רצים רבים מחו"ל.

אחד הדברים שאפיינו את סובב עמק היה הארגון המפנק, שהיה פועל יוצא של קיבוץ שלם שהתנדב לשרת את הרצים, שרבים מהם סימנו את סובב עמק כמטרה מרכזית בלו"ז התחרויות שלהם. בהודעה שפרסמו המארגנים נכתב בין השאר: "סובב עמק לא יתקיים יותר. ההחלטה נפלה לאחר התלבטויות רבות, מחשבות ורעיונות 'האם אולי בכל זאת ניתן להמשיך לקיים את המירוץ'. למרות שהגדרת הבסיס שלנו הייתה כזו שסובב עמק אינו צריך להניב רווחים לקיבוץ, סובב עמק הכניס רווחים של כ-50,000 ש"ח בכל שנה ושנה".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג