אוונפול המשיך את השנה המדהימה שלו: "זה הדובדבן שבקצפת"

הרוכב הבלגי לא התרגש מהתשישות והמסלול החלק בפריז וקטף את מדליית הזהב בתחרות נגד השעון: "אין לי מילים, זה מאוד מיוחד". ג'וש טארלינג החמיץ את הפודיום בשל פנצ'ר: "היה לי קשה לחזור לקצב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רמקו אוונפול לפני קו הסיום | צילום: מסך

עייפות מהטור דה פראנס? תלונות על המסלול בפריז? מזג אוויר גשום שהביא להחלקות רבות? הכל קטן על רמקו אוונפול, מהכוחות העולים של עולם הרכיבה, שסימן אתמול (שבת) עוד וי גדול בשנה הנהדרת שלו, כאשר זכה במדליית זהב במשחקים האולימפיים בתחרות הרכיבה נגד השעון.

לכתבות נוספות בנושא:
רכיבה נגד השעון: מדליית זהב לרמקו אוונפול במשחקים האולימפיים
מאתונה 1896 ועד פריז 2024: ההיסטוריה של רכיבת האופניים במשחקים האולימפיים
רוכבת דנית נפגעה באימון על ידי רכב ונאלצה לפרוש מהמשחקים האולימפיים

הבלגי היה הכי מהיר בכל נקודת זמן וידע עם חציית קו הסיום שהזהב שלו. "אין לי מילים, זה באמת מאוד מיוחד", הוא חגג בסיום, "קודם כל ההופעה בטור דה פראנס ועכשיו גם זה. איפה ניצחתי את זה? באמת שאין לי מושג. הייתה לי הרגשה מהרגע הראשון שהייתי רע על הכביש, תאמינו או לא, אבל אני באמת לא יכול להתלונן. זה הדובדבן שבקצפת מבחינתי".

בצד המאוכזב של המרוץ, ג'וש טארלינג פיספס ממש במעט את הפודיום, אחרי שסבל מפנצ'ר שגרם לו להחליף אופניים. "היה לי קשה לחזור לקצב אחר כך", הודה הבריטי הצעיר, "לא הצלחתי להרגיע את עצמי ולהפסיק לחשוב על כך ועל זה שכולם עשו רכיבה כל כך טובה. היה לי קשה מאוד לסגור את הפער מהם. כל מי שזכה פה במדליה ראוי לה".

במרוץ המקביל לנשים, גרייס בראון שכבר הודיעה שתפרוש בסוף 2024, זכתה במדליית הזהב הראשונה של אוסטרליה במשחק. "זה אומר בשבילי הכל", היא סיפרה בהתרגשות, "הייתי רחוקה מאוסטרליה כמעט כל השנה, הרחק מהמשפחה שלי – זה גורם לי להסתכל על הכל אחרת עכשיו וזה שווה הכל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג