אדירה: תמר שטיינברג היא אלופת העולם בגלישת רוח עד גיל 23

נבחרת גלישת הרוח ממשיכה במומנטום האדיר, והגולשת בת ה-18, שסיימה ראשונה במוקדמות, הוכתרה כמנצחת לאחר שבוטלו שיוטי המדליות בהיעדר רוחות: "מאושרת שהצלחתי לעמוד בלחץ"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תמר שטיינברג על הפודיום | צילום: Sailing Energy

תמר שטיינברג, בת ה-18 ממועדון שדות ים, היא אלופת העולם עד גיל 23 בגלישת רוח בדגם IQ פויל. זו הפעם הראשונה בה נערכת אליפות העולם לנבחרות עתודה בקטגוריית גיל זו, כאשר עד היום התחרות הייתה עד גיל 21.

שטיינברג, שמגיעה מבית של שייט (בתו של גור שטיינברג), שלטה בתחרות ללא עוררין, כאשר היא מובילה במרבית ימי המוקדמות, ונאבקת בגולשת הנורבגית מאיה גייזלר, על המקום הראשון. בסופו של דבר סיימה שטיינברג אתמול את המוקדמות במקום הראשון והעפילה ישירות לגמר התחרות. חברתה של שטיינברג לנבחרת, דניאלה פלג, סיימה את המוקדמות במקום הרביעי והעפילה לרבע גמר שיוטי המדליות.

תמר שטיינברג | צילום: Sailing Energy

אתמול בצהריים היו אמורים לצאת לדרך השיוטים האחרונים בתחרות, אך רוח לא יציבה באגם סילוופלנה גרמה לדחייתם שוב ושוב, עד שלבסוף נאלצו מארגני התחרות לבטלם לחלוטין ולהכריז על אלופת העולם על פי תוצאות המוקדמות.

תמר שטיינברג: "דניאלה ואני הגענו לכאן על מנת להוכיח את ההמשכיות בגלישת הרוח בישראל, אחרי המדליה ההיסטורית של שרון במשחקים האולימפיים. אני מאושרת שהצלחתי לעמוד בלחץ ולתת פייט לנורווגית ובסוף לחזור עם מדליית הזהב. כמובן שאני מאוכזבת ששיוט הגמר לא התקיים, כי אני נהנית מהתחרות ולא רק מהתוצאה, אבל לפעמים יש גם ימים כאלה".

תמר שטיינברג על הפודיום | צילום: Sailing Energy

"תמר ודניאלה ראויות שתיהן למדליה" אמר סתיו ביימל, מאמן נבחרת העתודה ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת לנשים. "המטרה לפני התחרות הייתה לסיים עם שתי ישראליות על הפודיום ואני משוכנע שהיינו עומדים בזה אלמלא התבטלו שיוטי הגמר, אבל זה חלק מהספורט שלנו. התעוררנו היום בבוקר עם החדשות הקשות מהארץ וידענו שהדרך המשמעותית ביותר שבה אנחנו יכולים להשפיע היא לייצג את הדגל בכבוד, ואני שמח שעשינו את זה".

שי בובר, יו"ר איגוד השייט, הוסיף "עוד הישג מדהים לנבחרת הנשים בגלישה, שממשיך את המומנטום אחרי המשחקים האולימפיים. ברכות למאמן הנבחרת סתיו ביימל. שמחים על התוצאה ומקווים לימים שקטים בארץ".

מלבד נבחרת אנשים התחרתה גם נבחרת העתודה בגברים בתחרות, כאשר כמעט כל חברי הנבחרת העפילו לבית הזהב של התחרות. כל התוצאות- תמר שטיינברג (1), דניאלה פלג (4), תומר ורדימון (19), גור לביא פלג (35), דניאל תשתש (36), עידו פומרנץ (43), דן קאופמן (54). בתחילת אוקטובר ישתתפו נבחרות גלישת הרוח של ישראל באליפות אירופה, שתתקיים בסרדיניה.

נבחרת ישראל בגלישת רוח U23 | צילום: Sailing Energy



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג