שחקן הכדורמים רגב אמר נפל בקרבות בעוטף עזה

מי ששיחק בהפועל פלרם זבולון עד לא מכבר ושירת בגדוד 101 של הצנחנים, נפל בקרב והוא בן 20 בלבד. מאמנו ספד לו: "יצא לי להכיר ולאמן ספורטאי נפלא עם תכונות אופי מדהימות. יהי זכרו ברוך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רגב אמר ז"ל | צילום: הפועל פלרם זבולון

ישראל סופרת כבר מעל 1,200 הרוגות והרוגים מתחילת המלחמה ביום שבת, ואתמול (רביעי) פורסם גם שמו של שחקן הכדורמים סמל רגב אמר בין החיילים שנהרגו בקרבות הקשים בעוטף עזה, והוא בן 20 בנופלו.

אמר ז"ל, מקיבוץ שדה נחמיה, היה שחקן כדורמים פעיל עד לפני גיוסו באגודת הפועל פלרם זבולון, כאשר עוד לפני כן גדל ושיחק באגודת הפועל גליל עליון. בנובמבר 2021 התגייס לצה"ל והיה לוחם בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים.

מאמנו בזבולון וכיום מאמן נבחרת ישראל, טל גורדמן, סיפר עליו לשוונג: "רגב היה בחור מדהים, חרוץ מאוד ועם מוטיבציה מאוד מאוד גבוהה. הוא הצטרף לאגודה שלנו לאחר שהגיע לנקודה בה הוא רצה להמשיך להשתפר ולהתפתח ובחר בנו והצטרף אלינו מאגודת הבית שלו גליל עליון.

עוד סיפר גרודמן: "הוא היה מגיע כמעט כל יום באופן עצמאי ועם תחבורה ציבורית משדה נחמיה לקיבוץ רמת יוחנן, מה שאומר מעל שעתיים נסיעה להגיע לכל אימון, וזה אומר המון על האופי של רגב ועל המשפחה התומכת שלו. רגב היה שחקן קבוצתי, הוא השתלב ונקלט במהירות בקבוצה ועם החברים, באופן אישי יצא לי להכיר ולאמן ספורטאי נפלא עם תכונות אופי מדהימות. יהי זכרו ברוך"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מקווה שכל ילד או מבוגר שרואה את זה עכשיו ויותר קשה לו, יודע שיש תקווה ויש אור בקצה המנהרה", עמי דדאון, רגע אחרי שזכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג