רשלנות מרגיזה: סגנית אלופת אפריקה תיעדר בשל טעות ביורוקרטית

פייבור אופילי תפספס את הבכורה האולימפית שלה ב-100 מ', לאחר שהוועד האולימפי בניגריה לא רשם אותה לתחרות: "עבדתי ארבע שנים בשביל ההזדמנות הזו, אי אפשר לסמוך על הארגונים האלו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פייבור אופילי | צילום: מסך

אי אפשר בכלל לדמיין את הכעס והתסכול של ספורטאי אולימפי שהשיג את הקריטריון אחרי עבודה כל כך מאומצת, אך לבסוף ייעדר מהתחרות בגלל עניינים טכניים. זה בדיוק מה שקרה לפייבור אופילי, אלופת ניגריה וסגנית אלופת אפריקה ב-100 מ', שגילתה השבוע שלא תתחרה בספרינט הקצר ביותר בפריז 2024 – כי ההתאחדות שלה לא רשמה אותה כמו שצריך.

לכתבות נוספות בנושא:
מי יהיה המלך של מלכת הספורט? הכנה לתחרות קרב העשר האיכותית בכל הזמנים
שריקה ג'קסון ויתרה על ריצת ה-100 ותתמקד במרחק הכפול
הולכת בדרכו של "הקטר הצ'כי": סיפאן חסן תנסה להשלים טרבל היסטורי

"בצער רב נודע לי שלא אתחרה בריצת ה-100 מ' במשחקים האולימפיים", כתבה האצנית ברשתות החברתיות, "העפלתי בצדק, אבל האנשים בהתאחדות האתלטיקה של ניגריה ובוועד האולימפי של ניגריה לא רשמו אותי כמו שצריך. עבדתי ארבע שנים כדי להרוויח את ההזדמנות הזו, בשביל מה? רק כדי לא להשתתף במשחקים בגלל שהגוף האחראי לא טרח להכניס אותי אליהם?".

אופילי הזכירה שגם את המשחקים בטוקיו היא החמיצה על לא עוול בכפה: "במשחקים האולימפיים הקודמים לא הייתי יכולה להתחרות בגלל שהגופים הרשמיים לא הצליחו להשיג מימון לתחרויות, מה שגרם ל-14 אתלטים ניגרים להיעדר. ועכשיו זה… אם האחראים לכך לא ישלמו מחיר על כך שלקחנו ממני את ההזדמנות הזו, אי אפשר לסמוך יותר לעולם על הארגונים האלו".

אופילי מחזיקה בשיא אישי של 10.93 שניות ובאליפות אפריקה השנה היא רשמה תוצאה של 11.22 שניות, שהספיקה למדליית הכסף. באפריל היא רצה זמן מדהים של 10.78 שניות, אך עם רוח של 2.2+. היא תנסה להתנחם במרחק הכפול, בו היא מחזיקה בשיא האפריקאי הן באולם (21.96 שניות) והן באיצטדיון (22.11).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ofili favour (@ofili.fa)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג