רמקו אוונפול השלים דאבל אולימפי ראשון מסוגו: "עשיתי היסטוריה, לא?"

הרוכב הבלגי היה לראשון אי פעם שזוכה במדליית הזהב גם במרוץ הכביש וגם נגד השעון - וחגג עם צילום אייקוני: "אני חושב שזו תהיה תמונה גדולה. זה היה יום ממש קשה, היה לי רגע מלחיץ מאוד עם הפנצ'ר לקראת הסיום"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רמקו אוונפול חוגג על קו הסיום | צילום: מסך

כמה כוח יש ברגליים של רמקו אוונפול, שנכנס אתמול להיסטוריה של המשחקים האולימפיים וענף הרכיבה. קצת אחרי שסיים טור דה פראנס מפרך, הוא קטף את מדליית הזהב בתחרות נגד השעון בפריז – ואתמול הוא היה לראשון אי פעם שמשלים דאבל, כאשר ניצח במרוץ אופני הכביש, שהיה מאתגר במיוחד: 272 ק"מ, כולל 2,300 מטרים של טיפוס.

לכתבות נוספות בנושא:
דאבל אולימפי היסטורי לאוונפול באופניים, אינהורן החזיר את ישראל למפה
"זה לכבוד כל הגיבורים שנפלו במלחמה ולכל החטופים שעדיין בעזה"

יום ענק בים: תום ראובני אלוף אולימפי, מדליית כסף לשרון קנטור!

"איזה מקום לסיים בו", אמר אוונפול והצביע על מגדל אייפל, "בכנות, אני מרגיש רע פיזית מכל המאמץ, זה היה יום ממש קשה. אני מאוד גאה בניצחון הזה ובעובדה שאני הראשון לזכות בדאבל. עשיתי היסטוריה, לא? היה לי רגע מלחיץ מאוד עם הפנצ'ר, כארבעה קילומטרים לסיום. הייתי צריך להחליף אופניים, אבל אני לא בטוח שהרכב היה ממש מוכן לרגע הזה. זה היה מלחיץ, אבל היה לי מספיק זמן. איזה יום…".

"התחלתי את השנה בחגיגות, כך שידעתי מראש שאני רוצה שמגדל אייפל יהיה ברקע", הוא הסביר מדוע מיד לאחר קו הסיום עצר כדי לסדר לצלם תמונה אייקונית, "מאוד רציתי שזה מה שיהיה. אני חושב שזו תהיה תמונה גדולה. הרגשתי שהרגליים של מדואס 'מתרוקנות' ומאותו רגע ידעתי שאני צריך לדחוף בכל הכוח עד קו הסיום".

את הרגע הקומי של המרוץ סיפק הרוכב הענק, נילס פוליט. הגרמני, שמתנשא לגובה 1.92 מ' ומכונה "הג'ירף", עצר להפסקת שירותים בבית קפה מקומי, זכה לעידוד לכל אורך הדרך ואף לדחיפה קטנה מאוהד מקומי עם שובו למרוץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג