"רוצים לכבוש את שוק נעלי הריצה בישראל": הכירו את מותג הנעליים 361

כמו דברים רבים, גם מותג הנעליים 361 הגיע לישראל באיחור, אך בחודשים האחרונים הוא תופס תאוצה. מנהל המותג ששי נווה, מסביר: "היתרון הוא שכל אחד יכול למצוא את ההתאמה המושלמת בשבילו, ובמחירים נוחים יחסית" (בשיתוף 361)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נעלי הריצה החדשות של 361 | צילום: באדיבות 361

בתחום הספורט, כמו בתחומים רבים אחרים, דברים טובים מגיעים לישראל לעיתים באיחור. זהו בדיוק המקרה עם מותג נעלי הריצה 361°, שבחודשים האחרונים הולך ותופס תאוצה בישראל, אך בעולם מוכר כבר מעל לעשור ונחשב מוביל ואיכותי, גם בקרב ספורטאים מקצועיים וגם בקרב חובבים.

הנעליים של 361° (השם מגיע מתוך תפיסה של לתת מעלה אחת יותר מאשר מענה מלא של 360 מעלות) עלו על המדפים כבר ב-2013 והפריצה הגדולה לתודעה העולמית התרחשה במשחקים האולימפיים בריו 2016. המותג היה אחד מנותני החסות למשחקים, ואחריהם כבר היה לשם דבר. כיום המותג פרוס ב-62 מדינות ברחבי העולם, מארה"ב, דרך אירופה ועד המזרח הרחוק. כעת, הם לא מפחדים להצהיר כי באו "לכבוש את שוק נעלי הריצה בישראל".

נעלי הריצה החדשות של 361 | צילום: באדיבות 361

מי שמייבאת את המותג לארץ היא קבוצת בריל, בשיתוף היגס גרופ. ששי נווה, מנהל המותג בישראל, מספר: "נחשפתי אל הנעליים ב-2017, כשהם עשו ניסיון להיכנס לארץ עם היבואן הקודם והגיעו אליי לחנות". החנות היא "נקודת זינוק", שהייתה חנות הטריאתלון הראשונה בארץ, ובזכותה נווה מוכר היטב בעולם הריצה והטריאתלון, כבר עשרות שנים.

"מאז המותג עבר שינוי משמעותי" הוא מוסיף: "גם בעיצובים החדשניים, בהתאמה לשוק המתקדם והטכנולוגי, הם עשו שדרוג משמעותי וכיום לא נופלים, ואף עולים, על הרבה מהשחקניות המשמעותיות בענף. עקבנו במשך תקופה אחרי המותג, ואז קיבלנו פנייה מ-361 העולמי והתאהבנו בחזון שלהם. הם לא מוכנים לדרוך במקום, אלא כל הזמן לפרוץ קדימה ולכבוש את השוק, והם רואים את ישראל כיעד אסטרטגי חשוב ומשקיעים מאוד בשוק הישראלי, כולל התאמות ספציפיות".

איך התגובות עד עכשיו מאז שהתחלתם לשווק את 361 בישראל?
"כמי שהתנסה בהרבה מותגים בעולם הריצה, מדובר בנעליים מעולות. לשמחתי זו לא רק התחושה שלי, אלא מעידים על כך רצים ממתחילים ועד לאולטרה מרתוניסטים מנוסים, שעברו עשרות זוגות נעליים".

מחלקת לכביש ומחלקה לשטח | צילום: באדיבות 361

מה מייחד את המותג לדעתך?
"קודם כל, הגיוון, כך שכל אחד יכול למצוא את ההתאמה המושלמת בשבילו ובשביל הצרכים שלו. יש מחלקה שלמה של נעלי ריצת כביש, מנעלי אימון ראשונות למתחילים, ועד נעלי קרבון מהירות למרוצים. מחלקה נוספת לריצת שטח, ומחלקה נוספת שמאוד מפותחת בארה"ב היא בכלל של נעלי כדורסל, עם פרזנטורים מה-NBA כמו ניקולה יוקיץ', ארון גורדון וספנסר דינווידי".

מבחינת נעלי הכביש, מהם היתרונות הבולטים?
"ראשית, המחירים נוחים יחסית לרבים מהמותגים כיום. המשקל של הנעל, מכל הדגמים, מאוד נמוך מה שמקנה תחושת קלילות ונוחות מקסימלית. והחלק האהוב עליי אישית הוא המגוון בדרופים. בניגוד לחברות שעובדות על טווח יחסית מצומצם, ל-361 יש דגמים מ-5 מ"מ ועד 9 מ"מ, בהתאם להעדפות של הרצים".

הדוכן החדש של 361 בקניון איילון | צילום: באדיבות 361

לאחרונה, דוכן מכירה ראשון ייעודי למותג נפתח בקניון איילון ברמת גן, כאשר החנות המקוונת באתר מאפשרת כמובן רכישה אונליין בצורה נוחה. בנוסף, צפו לראות את הנעליים באקספו בחלק מהמרוצים בעונת הסתיו הקרובה. אל תהססו לגשת, להתרשם ולמדוד. מי יודע, אולי תמצאו את נעלי הריצה הבאות שלכם.

 


 

בשיתוף 361



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג