רודיטי במוקד: אליפות אירופה במים פתוחים נפתחת בבלגרד

מתן רודיטי יערוך את החזרה הגנרלית לאולימפיאדה במשחה לעשרה קילומטרים במים פתוחים באליפות אירופה בבלגרד. שלי בובריצקי ואריאל נשיא העפילו לגמר הדואט החופשי מהמקום השלישי במוקדמות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת השחייה במים פתוחים | צילום: איגוד השחייה

אליפות אירופה במקצועות המים נפתחה השבוע בבלגרד, כאשר נבחרת השחייה האמנותית כבר פתחה את השתתפותה עם העפלה לגמר תרגיל הדואט החופשי. שלי בובריצקי ואריאל נשיא סיפקו תרגיל מצוין וציון של 237.0644 נקודות, מקום שלישי בתום המוקדמות, אחרי הולנד ובריטניה. הגמר יתקיים מחר אחר הצהריים והנבחרת תשאף לעשות היסטוריה ולזכות במדליה אירופית ראשונה בדואט עבור ישראל.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות אירופה | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות אירופה | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם המאמנות סבטלנה בלכר ואנה טרס באליפות אירופה | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

עוד מחר, נבחרת ישראל במים פתוחים תפתח את הופעותיה באליפות אירופה בבלגרד במשחה לעשרה קילומטרים. שלושה שחיינים ושלוש שחייניות ייצגו את הנבחרת: בגברים – מתן רודיטי האולימפי בתחרות הכנה אחרונה לפני פריז, יחד עם יונתן אחדות וזיו כהן, ובנשים – אווה פביאן, עדן גירלואנצה ואופק אדיר. פביאן תשתתף גם במשחה לחמישה ק"מ ו-4 יתחרו בשליחים מיקס 4×1,500.

לכתבות נוספות בנושא:
דריה גולובטי השוותה את השיא הישראלי ב-200 מטר חופשי
אדם מראענה: "זה חלום שהתגשם, יש לי צמרמורת כשאני מדבר על זה"
מדהים: אדם מראענה קבע קריטריון אולימפי והשווה את שיא ישראל ב-100 גב

מאמן הנבחרת אמיר עופר סיפר לשוונג לקראת התחרות: "אנחנו נרגשים ומצפים לתחרות מחר שתיפתח עם המשחה המרכזי והאולימפי ל-10 ק"מ. יש לנו נבחרת גדולה, שלושה שחייניות ושלושה שחיינים, אשר לרובם זו תחרות השיא של העונה הזאת. עבור מתן יש בהמשך כמובן את המשחקים האולימפיים וזו תחנה בדרך בשבילו, תחנה שהוא מתכנן לשחות בה מהר. השחיינים מגיעים בכושר שיא, עשו את כל הכנות הנדרשות ומצפים לביצוע הכי טוב שאפשר השנה".

על התנאים הצפויים: "אנחנו שוחים באגם מלאכותי, כמעט בלי זרם, כמעט תנאי בריכה. המים בסביבות 26 מעלות, מזג האוויר מאוד חם בימים האחרונים, אבל מחר השרב יישבר וצפוי גשם וגם קצת סופות רעמים, אז יהיה לנו מעניין מבחינת התנאים למים הפתוחים".

היריבים במשחה: "השדה האירופי בתחרות יהיה מאוד חזק, כמות לא גדולה של שחיינים, אבל איכות מאוד גבוהה, נמצאים פה כמעט כל השחיינים החזקים של היבשת, שגם מובילים את השחייה העולמית. בשביל הרבה מהם זו תהיה תחרות מבחן אחרונה בדרך לפריז ובשביל אחרים זו תהיה תחרות שינסו להוכיח את עצמם מול השחיינים האולימפיים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג