הסרטון הזה אומר הכל לעשרות אלפי רוכבי הכביש בישראל. הרי מי שמכיר את עולם הרכיבה הישראלי, יודע שבסוף כל אימון כביש ולא משנה אם מדובר למרחק של 20 קילומטרים או 180 קילומטרים, כולם בסוף אומרים באנחת רווחה שהם סיימו ללא פגע ופציעה. הנתונים מדברים בעד עצמם, אחוז התאונות, ההרוגים והפצועים בקרב הרוכבים הישראלים הוא גדול באופן יחסי לעמיתו באירופה. הגורמים הם רבים וחלקם מדברים על כך שאין נתיב מסומן ומופרד לרוכבים, אחרים טוענים שהנהג הישראלי הוא פרוע, ויש גם כאלו שמלינים על רוכבים לא אחראיים שמדוושים ברמזור אדום ועוד. מה עושים עד שכל הטיעונים האלו שציינו כאן יעברו שינוי תרבותי וחברתי? רוכבים רק עם קסדה, רוכבים בטור, נעים עם רכב מלווה וכמובן עושים ביטוח תאונות אישיות. בסופו של דבר, ביטוח תאונות אישיות שיכלול גם תאונות ספורט הוא מוצר הכרחי עבור כל רוכב. זה נכון שהסיכוי שהוא יצטרך להשתמש בזה הוא מזערי, אבל מצד שני זה יכול להיות מאוד לא נעים להיות מושבת מעבודה ולא לקבל על זה פיצוי רק בגלל חוסר דאגה לכיסוי ביטוחי מתאים.
צ פ ו || הרגע הזה שכל אחד פוחד ממנו
עם כל הצער שבדבר, רוכבים חסרי אחריות, שנוסעים במהירות מופרזת בירידות בלי שדה ראיה חוסמים לרכב שלמזלם נוסע לאט את כל הכביש עושים לו נזק לרכב
ואני מאוד מאוד מקווה שנגמר בפציעות קלות ושטחיות,
יש הרבה מקרים שרכבים יורדים לשוליים ופוגעים ברוכבים
במקרה הזה אפשר לבוא בטענות רק לרוכבי האופניים
תגיד אתה בסדר בתגובה שלך ? הרכב נוסע נגד הכיון , האשמה כולו שלו !
שמעת על כביש דו סטרי
או כל הכבישים שאתה מכיר הם חד צדדיים
אם ככה הייתי נזהר כשאתה מגיע מולי :-()
הרוכבים והנהגים כולם made in israel, זה אומר שהם צודקים והם קולניים והם תמיד בסדר
וכמו שהורים חושבים שמערכת החינוך צריכה לחנך במקום ההורים כך חושבים שתשתיות והצד הנגדי אחראי על הסדר.
גם בקבוצות מסודרות של ( בעיקר גברים) אנשים אחראים ואינטלגנטים יש לפעמים ברדק ואי סדר וגם נהגים לא מתחשבים.
המסקנה, פי אלף יותר חינוך ושילוט ואולי זה תהליך שב DNA האירופי צמח עם מעט תנועה באזורי גבעות וקנטרי ובישראל יקח עוד עשרים שלושים שנה.