צפו: מדליית זהב נוספת לישראל באליפות אירופה בשחייה!

רביעיית השליחים 4X100 מעורב מיקס, אנסטסיה גורבנקו, רון פולונסקי, גל כהן גרומי ואנדי מורז, ניצחה בזמן של 3:45.74. מירון חרותי פיספס את הפודיום בשתי מאיות, אביב ברזלי סיימה במקום החמישי ודוד גרצ'יק עלה לגמר אירופי ראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גרומי, פולונסקי, מורז וגורבנקו עם המדליות | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

הבריכה באליפות אירופה בשחייה בבלגרד ממשיכה להאיר פנים לישראל: אחרי שאתמול (שני) קבעה היסטוריה עם מדליה מוזהבת ראשונה במשחה שליחות באליפות אירופה, הערב קטפה המשלחת מדליית זהב נוספת במשחה מעורב מיקס 100X4.

לכתבות נוספות בנושא:
עוד שחיין בפריז: קריטריון אולימפי לדוד גרצ'יק, שיא נוסף לגורבנקו
גם התוצאה זהב: ניתוח ההישג ההיסטורי של ישראל באליפות אירופה
היסטוריה בבלגרד: מדליית זהב לנבחרת השליחות ב-200X4!

הרביעייה, שכללה את אנסטסיה גורבנקו בסגנון הגב, רון פולונסקי בחזה, גל כהן גרומי בפרפר ואנדי מורז בחתירה, סיימה את הגמר במקום השני, עם זמן של 3:45.74 דקות, 12 מאיות אחרי הרביעייה של נבחרת פולין. אלא שלאחר מספר שניות, הודיעו השופטים כי פולין נפסלה בגין חילוף מוקדם, מה שהקפיץ את ישראל מקום אחד למעלה על הפודיום – ודאג לנגינת "התקווה" ערב שני ברציפות בבריכה בסרביה!

גורבנקו פתחה בסגנון הגב עם זמן מהיר של 59.44 שניות, רק 14 מאיות משיאה הישראלי, פולונסקי המשיך עם 59.80 שניות בסגנון החזה, גל כהן גרומי היה מעט רחוק משיאו בפרפר ושחה 51.90 שניות ומורז נעלה עם 54.60 שניות. מדובר בזמן איטי ב-1.8 שניות מהשיא הישראלי אותה קבעה אותה רביעייה כמעט – פרט לאיתי גולדפדן במקום פולונסקי בחזה – באולימפיאדת טוקיו.

גורבנקו, פולונסקי, גרומי ומורז על הפודיום | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

גורבנקו, פולונסקי, גרומי ומורז על הפודיום | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

שלושה ישראלים נוספים השתתפו הערב במשחי הגמר: מירון חרותי פיספס בשתי מאיות מקום על הפודיום בגמר 50 מטר פרפר, כאשר סיים רביעי בזמן של 23.28 שניות, אביב ברזלי סיימה במקום החמישי בגמר 200 גב עם 2:10.06 דקות, ומורז סיימה שישי בגמר 100 חופשי עם 54.91 שניות.

דוד גרצ'יק, שקבע בבוקר את הקריטריון האולימפי ב-200 גב, שחה מעט לאט יותר בחצי הגמר, אולם זמן של 1:58.38 דקות הספיק לו כדי להעפיל לגמר אירופי ראשון בקריירה מהמקום השביעי. ענבר דנציגר סיים 11 במשחה זה עם 1:59.72 דקות. אריאל חיון קבעה שיא אישי ב-50 פרפר וסיימה במקום ה-11 בחצי הגמר עם 26.59 שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג