פורסמו הרשימות לבחירות להנהלת איגוד השחייה, עדי ביכמן צפויה להמשיך כיו"ר

עתיד חדש באיגוד השחייה? הבחירות להנהלה צפויות להתקיים כמתוכנן ב-3.9, כאשר רשימות המועמדים אושרו. מי שמכהנת כמ"מ היו"ר צפויה לקבל מינוי קבוע. היו"ר הקודם מיקי חליקה נותר בחוץ, כנרת צדף בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי ביכמן | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

איגוד השחייה עומד בפני צומת דרכים שיכול לעצב את פני עתיד הענף בשנים הקרובות. ביום שלישי בשבוע הבא אמורות להיערך הבחירות לוועד המנהל של האיגוד ואתמול (רביעי) הוגשו הרשימות הסופיות של האנשים שאמורים להוביל את האיגוד אל מחוץ למשבר בו הוא נמצא.

לכתבות נוספות בנושא:
"לא גיבורים, ספורטאים מקצוענים!": קארן ליבוביץ' בטור לקראת המשחקים הפראלימפיים
נפתחה תיבת פנדורה: ביקורת קשה של השחיינים נגד התנהלות המשלחת בפריז
הבריכה של הפועל גליל עליון ספגה פגיעה ישירה: "אנחנו יתומים מבית"

על אף שישה ערעורים שהוגשו על החלטת ועדת המנדטים, נראה כי הבחירות בכל זאת ייערכו במועדן, לאחר שחמישה מתוך הערעורים נדחו, ורק אחד התקבל, אך השפיע בפועל בצורה מינורית על יחסי הכוחות. למערערים עומדת הזכות להמשיך את הדיונים בערכאות נוספות, אך לפי שעה לא נראה כי מי מהם מתכוון לעשות זאת, שכן מרכז הפועל ומכבי למעשה הגיעו להסכמות והגישו את רשימות המועמדים להנהלה יחד, במעטפה אחת משותפת.

מיקי חליקה. לא ממשיך בהנהלה | צילום: גיא דר

מספר חברי ההנהלה יעלה מ-13 ל-15, כשהוגשו ארבע רשימות – שתיים ממרכז הפועל ושתיים ממכבי. ההפתעה העיקרית מבין השמות היא באחת הרשימות של מרכז הפועל – שם מופיעה מנכ"לית מרכז הפועל כנרת צדף. מי ששמו נעדר מהרשימה הוא יו"ר האיגוד לשעבר, השחיין האולימפי מיקי חליקה, אשר לא ימשיך בהנהלה. עוד ברשימות של מרכז הפועל ממשיכים נעם צבי, רביד סימון, ישראל ויינשל ומורן מסיקה-אדלמן ומצטרפים משה אזובל וקרן מזרחי.

ברשימה של מרכז מכבי (שלראשונה זוכה ליותר מנדטים מהפועל) נמצאת השחיינית האולימפית עדי ביכמן, שצפויה להתמנות ליושבת הראש הקבועה, לאחר מספר חודשים בהם כיהנה כממלאת מקום. עוד צפויים להמשיך מטעם מרכז מכבי שי שכנר, עדי סגל, מנו מאי ואור שיניוק. עוד יצטרפו ילנה שוקר, בני חזקיה וקורל בן דיין.

עדי ביכמן ליד הקיר האולימפי בבריכה בווינגייט | צילום: גיא דר

אחרי תקופה ארוכה של חיכוכים פוליטיים שלמעשה מנעו מהאיגוד לפעול בצורה מקצועית, מקווים בענף כי לאחר הבחירות יהיה שקט וימונו אנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו להצעיד את הענף קדימה. יש לציין כי תהיה להם לא מעט עבודה, שכן כיום אין באיגוד השחייה למעשה אף תכנית ארוכת טווח, אסטרטגיה לשנים הקרובות, ולמעשה גם לא תכנית מקצועית אחת קצרת טווח – לא לנבחרות ישראל ולא לקידום שחיינים צעירים ונוער.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • בכבוד הגיב:

    הנהלה גדולה יותר עם יותר אנשים אנשים ממרכזי הספורט ופחות אנשים שהם נטו שחייה.
    זה לא נראה כמו בשורה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג