מתן רודיטי זכה לקבלת פנים ב"רציו אנרגיות" לקראת המשחקים האולימפיים

שחיין המים הפתוחים שמתכונן בימים אלו לפריז התארח אצל הקבוצה שנותנת לו חסות בארבע השנים האחרונות. רודיטי: "היה לי חשוב להגיע ולומר תודה", מנכ"ל רציו יגאל לנדאו: "החיבור הוא טבעי ואנו גאים על תמיכתנו במתן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מנכל רציו אנרגיות יגאל לנדאו והשחיין מתן רודיטי | צילום: נגה מלסה

השחיין מתן רודיטי מתכונן בימים אלה במרץ לקראת המשחקים האולימפיים בפריז. בזמן שחבריו לנבחרת השוחים בבריכה מתחרים על הקריטריון האולימפי, רודיטי כבר הבטיח אותו למשחה המים הפתוחים שייערך ב-9 באוגוסט (אם המים בסיין אכן יאפשרו זאת).

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: החימום של גורבנקו לפני השיא הישראלי – שחייה בים
בכושר טוב: מקום שישי למתן רודיטי בסבב העולמי בסרדיניה
הליגה נפתחת באשדוד! כל הפרטים על ליגת המים הפתוחים של שוונג 2024

רודיטי אף הוא ישתתף בתחרות הקריטריון האולימפית בבריכה בווינגייט כתחרות הכנה עבורו, ורגע לפני זכה לתמיכה ואיחולי הצלחה מאחת מנותנות החסות שלו, קבוצת רציו אנרגיות (המחזיקה 15% מפרויקט לוויתן). ליגד רוטלוי ויגאל לנדאו, בעלי השליטה בקבוצת רציו, אירחו את רודיטי במשרדי החברה לקבלת פנים מיוחדת ואיחלו לו הצלחה במשחקים האולימפיים.

מתן רודיטי באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

רודיטי, המחזיק גם בשיא ישראל במשחה ל-1500 מ', רשם השנה הישג משמעותי, כאשר דורג במקום העשירי באליפות העולם בקטאר והשיג בכך את הקריטריון האולימפי, אשר הייתה אירוע מאתגר בפני עצמו בצל המלחמה. אשתקד, מתן רשם את הישג השיא שלו באליפויות עולם בזכייתו במקום השמיני ביפן. כזכור, עוד קודם הוא פרץ דרך בהיותו השחיין הישראלי הראשון בהיסטוריה שייצג את המדינה במשחקים האולימפיים במים הפתוחים, ורשם הישג אדיר כאשר סיים במקום הרביעי בטוקיו.

שיתוף הפעולה בין רציו אנרגיות לבין הוועד האולימפי בישראל והשחיין מתן רודיטי החל כבר בשנת 2020, ובמהלך ארבע השנים האחרונות השותפות תמכה במתן רודיטי בתחרויות השונות והרבות בהן ייצג את מדינת ישראל. הענקת החסות מתבצעת, לדברי החברה, "כחלק מהרצון החברה למעורבות בקהילה, לקדם תרומה לספורט הישראלי, מתן תמיכה וגיבוי כחלק מהתגייסות התעשייה הישראלית לסייע בהצלחתם של ספורטאים ישראליים בכלל ובמתן רודיטי בפרט".

מתן רודיטי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מתן רודיטי סיפר: "בעוד חודשיים אצא להתחרות במשחקים האולימפיים ולייצג את מדינת ישראל בגאווה. למרות שכעת אני נמצא בשיא ההכנות, היה לי חשוב להגיע ולומר תודה לכל רציו על התמיכה הרחבה, שהחברה מעניקה לי ועל חיזוק כל הספורטאים הישראליים באשר הם".

מנכ"ל רציו אנרגיות יגאל לנדאו: "אנו ברציו מאמינים בחשיבות התמיכה בספורט תחרותי וסבורים כי חיזוק הקשר בין ספורט לתעשייה מקנה ערך מוסף לכל הצדדים. מתן הוא דוגמא לספורטאי הישגי עם מחויבות מעוררת השראה, שמקדיש את חייו לספורט ועוסק בענף ספורט שדורש השקעה מרובה ושחייה למרחקים ארוכים, בדומה לענף שבו אנו עוסקים. החיבור הוא טבעי ואנו גאים על תמיכתנו במתן, מודים לוועד האולימפי על החיבור למתן ומאחלים הצלחה רבה במשחקים האולימפיים שתסב נחת וגאווה לכל המדינה בתקופה לא פשוטה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג