מקום רביעי לעמית חסדאי בנג"ש לאופני יד במשחקים הפראלימפיים

הרוכב הישראלי רשם הישג נהדר, בהופעת הבכורה שלו במשחקים. בחמישי יזנק למקצה הכביש: "הרגשה טובה, המסלול היה מאתגר". וגם: היסטוריה לנבחרת הכדורשער, מארק מליאר לא עלה לגמר 400 חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית חסדאי נגד השעון בפריז | צילום: קרן איזיקסון

הישג מרשים לרוכב אופני היד הישראלי עמית חסדאי, שסיים היום (רביעי) במקום הרביעי במשחקים הפראלימפיים במרוץ נגד השעון שנערך בפריז, בדרגת נכות H2.

לכתבות נוספות בנושא:
עמי דדאון: "מקווה שהצלחתי לשמח עוד פעם את עם ישראל"
מדליית זהב למורן סמואל במשחקים הפראלימפיים, ארד למילפלדר ושאהין
מדהים: מדליית ארד למארק מליאר ב-100 גב במשחקים הפראלימפיים

הנג"ש נערך במסלול של 14.2 ק"מ שטוחים יחסית (טיפוס מצטבר של 140 מטר), אך טכניים למדי, וחסדאי סיים אותו בתוצאה של 29:06.63 דקות. אמנם מדובר במקום הכי קרוב לפודיום, אולם שלושת הראשונים היו ברמה משלהם, כאשר המנצח סרחיו גארוטה הספרדי קבע 24:33.71 דקות, במקום השני הגיע לוקה מאצונה עם 25:18.83 דקות ובמקום השלישי פלוריאן ז'ואני הצרפתי עם 25:19.29 דקות.

עמית חסדאי נגד השעון בפריז | צילום: קרן איזיקסון

"הרגשה טובה", סיכם הרוכב הישראלי לאחר המקצה: "מחר יש לנו כבר מרוץ רכיבת כביש וננסה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. המסלול היה מאתגר, הרבה עליות ירידות ופניות חדות".

עבור חסדאי בן ה-41 מדובר בהופעה ראשונה במשחקים הפראלימפיים. הוא נכה צה"ל, בעקבות פציעה קשה שעבר בגיל 19 מתאונת ירי במבצע חומת מגן. חסדאי הפך למשותק לאורך צידו הימני של גופו, ותחילה עסק ברכיבה טיפולית מספר שנים ואף התחרה במסגרות בינלאומיות, ולאחר מכן עבר לענף רכיבת אופני היד.

היסטוריה בכדורשער, מליאר מחוץ לגמר
עוד היום במשחקים הפראלימפיים, נבחרת הכדורשער הישראלית רשמה היסטוריה כאשר גבר על נבחרת סין בחצי הגמר בתוצאה 1:2 משערים של ליהיא בן דוד ואלהאם מחאמיד רוזיןו. בזכות הניצחון, הנבחרת העפילה לגמר והבטיחה מדליה, לראשונה אי פעם.

נבחרת הכדורשער חוגגת | צילום: לילך וייס רוזנברג

מארק מליאר, שזכה בארד לפני מספר ימים במשחה ל-100 גב, לא הצליח לעלות לגמר ה-400 חופשי (S8). הישראלי סיים במקום ה-12 עם זמן של 4:42.39 דקות, בעוד הגמר נסגר על 4:37.02 דקות.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג