מנכ"ל שלישי עוזב תוך שנתיים: מיקי גפן יסיים את תפקידו באיגוד השחייה

החלטה ראשונה להנהלת איגוד השחייה בראשות עדי ביכמן: המנכ"ל שכיהן כשנה בתפקיד יעזוב, לאחר שני מנכ"לים קודמים שעזבו בשנתיים האחרונות. ביכמן: "מודה למיקי על המסירות וההשקעה יוצאת הדופן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיקי גפן | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

פעולה ראשונה של הנהלת איגוד השחייה בראשות היו"ר עדי ביכמן לאחר הבחירות. מנכ"ל איגוד השחייה, מיקי גפן, יסיים את עבודתו בעוד כחודשיים, בהחלטה משותפת שהתקבלה יחד ביכמן. גפן היה מנכ"ל במשך כשנה, בה נאלץ להתמודד עם שלל אתגרים, הן מקצועיים כמו אליפות עולם, אליפות אירופה ומשחקים אולימפיים, והן ניהולים, בתקופה בה התגלעו חילוקי דעות קשים בהנהלה.

לכתבות נוספות בנושא:
הנהלה חדשה לאיגוד השחייה, עדי ביכמן נבחרה ליו"ר: "מצפה למנהל תקין"
כשנה אחרי שהותקפה ע"י כריש ורגלה נקטעה, השחיינית עלתה על הפודיום בפריז
האזינו לפודקאסט של שוונג: סודות מאחורי הקלעים של פריז 2024

גפן הוא המנכ"ל השלישי שעוזב את האיגוד תוך כשנתיים בלבד, מה שרק מצביע על הבעייתיות של האיגוד בשנים אלו. אמיר טיטו, שהיה בתפקיד ארבע שנים וחצי, עזב בסוף חודש יוני 2022, מי שהחליפה אותו, אמלי ברנס, עזבה באפריל 2023, גפן מונה לאחר כמה חודשים בהם האיגוד תפקד בלי מנכ"ל, וכעת גם הוא מסיים את תפקידו. לפי הודעת האיגוד בתקופה הקרובה יחלו בחיפוש אחרי מנכ"ל שיחליף את גפן.

עדי ביכמן | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

היו"ר עדי ביכמן מסרה: "אני רוצה להודות למיקי שהצליח בתקופה מורכבת מאוד לנהל את האיגוד במסירות והשקעה יוצאת דופן. לאורך כל הדרך שמר מיקי על ערכים, כבוד לכולם וסבלנות אין סופית. בשנה אחת היה צריך להוביל תוך כדי החלפת יו"ר, בחירות לאיגוד, משחקים אולימפיים ועוד. אני בטוחה שמיקי ימשיך לתרום לשחייה הישראלית בכל מקום שיהיה בו עד לסיום תפקידו הרשמי וגם אחריו. בנימה אישית פגשתי אדם ערכי ואדיב, ואני בטוחה שיסייע לכל חבר הנהלה שירצה בכך. אני מודה לו מאוד על עבודתו ותרומתו לאיגוד".

גפן הוסיף: "נכנסתי לתפקיד בשנה מאתגרת מאוד בצל המלחמה שכללה אליפות עולם שהתקיימה בקטאר, משחקים אולימפיים ועוד. מה שהיה חשוב לי עם כניסתי לתפקיד היה יצירה והטמעה של יציבות, שקיפות, אמינות, ערכים של יושר, יושרה, ניהול תקין, יצירת אמון בין איגוד השחייה לשטח ושיפור התרבות הארגונית. בשנה האחרונה לא חלה מבחינתי התקדמות בנושאים של חזון, אסטרטגיה, מטרות ויעדים לטווחים ארוכים וקצרים וקביעת אחריות וסמכות של ועד מנהל, מנכ"ל ו-ועדות, ולכן סיכמנו שלא אמשיך בתפקידי. אני רוצה להודות לעובדי האיגוד, שעברו אתי את הדרך הזו בשנה האחרונה, וליו"ר היוצא והנכנסת ומאחל לה הצלחה רבה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג