מיכאל יעקבלב מתוסכל: "אלפית שנייה… הייתי צריך לנצח את הבחור הזה"

רוכב האופניים עשה היסטוריה בוולודרום, אך החמיץ במעט את ההעפלה לרבע הגמר בספרינט. בסיום התרגש: "גאה לייצג את הדגל הזה זה היה רגע מאוד חשוב בשבילי". ועכשיו - הפנים למקצה הקיירין בשבת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל יעקבלב במשחקים האולימפיים | צילום: עודד קרני, הוועד האולימפי בישראל

מיכאל יעקבלב עשה אתמול (רביעי) היסטוריה, כשהפך לרוכב הישראלי הראשון שמשתתף במשחקים האולימפיים באופני מסלול. אלא שציון הדרך ההיסטורי ממש לא הספיק לו. יעקבלב כיוון להגיע לפחות ליום התחרויות השני של הספרינט, כלומר לעלות לרבע הגמר, אולם הפסיד בשמינית על חודה של אלפית שנייה ולא הצליח להעפיל גם דרך מקצה הניחומים.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי פתיחה אדירה: מיכאל יעקבלב הפסיד על חודה של אלפית שנייה!
קול הוקר הדהים את העולם: "זו הייתה המטרה שלי כל השנה"
אפריפה סיים את דרכו בפריז: "אומר תודה לאלוהים שאני פה בגיל 20"

"זה התחיל נחמד, ואז הסוף לא היה טוב", סיפר יעקבלב בסיום והתסכול בקולו ניכר: "הפסדתי באלפית שנייה… הייתי צריך לנצח את הבחור הזה. פוטו פיניש זה דבר שקורה אצלנו, שהולכים לאלפיות, לא פעם ראשונה שזה קורה לי. אחרי זה הפסדתי גם במקצה הניחומים ולא העפלתי לרבע הגמר, אני עוד צריך לנתח את התחרות הזאת".

עבור יעקבלב, שעלה לישראל מרוסיה לפני כשנתיים בעקבות המלחמה, היה מאוד מיוחד ללבוש את מדי נבחרת ישראל על הבמה הגדולה ביותר: "זה מאוד משמעותי עבורי, אני מרגיש גאה לייצג את הדגל הזה, את כל המדינה, זה היה רגע מאוד חשוב בשבילי. עשיתי דרך ארוכה בשביל זה".

על ההתנהלות והתחושה הכללית במשחקים שיתף: "מרגיש נהדר להיות כאן במשחקים האולימפיים. אנחנו גרים ממש קרוב לוולודרום, לא בכפר האולימפי, כי הוא רחוק מדי. אני כאן עם צוות, כולם עוזרים לי ואני אסיר תודה על כך. אני רוצה להגיד גם תודה לכל האוהדים שלי בישראל והיהודים מכל העולם, אני מקבל אלפי הודעות, תודה רבה".

מיכאל יעקבלב במשחקים האולימפיים | צילום: עודד קרני, הוועד האולימפי בישראל

אלא שיעקבלב לא סיים את דרכו במשחקים האולימפיים. כעת, הוא יתמקד במקצה השני בו הוא משתתף, מקצה הקיירין – בו הרוכבים מאיצים מאחורי אופנוע. הוא ינסה להתאושש מהאכזבה ולהתעלות: "עכשיו יש לי את הקיירין בעוד יומיים. יש לי קצת זמן לנוח ואז אנסה שוב", הוא מסכם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג