צפו: דופלנטיס ניצח את וורהולם בריצת 100 מ' בלתי נשכחת

אי אפשר לעצור אותו! שיאן העולם בקפיצה במוט קבע 10.37 שניות במרוץ הראווה המתוקשר והקדים בעשירית את שיאן העולם ב-400 משוכות. ה"עונש": הנורווגי יצטרך להתחרות עם חולצתו של השוודי בליגת היהלום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מונדו דופלנטיס מול קרסטן וורהולם. יחזרו לסורם | צילום מסך

הציפיות היו גבוהות, והמציאות במקרה הזה עלתה על כל דמיון. שיאן העולם בקפיצה במוט מונדו דופלנטיס ניצח הערב (רביעי) את שיאן העולם בריצת 400 מטר משוכות קרסטן וורהולם בריצת 100 מטר בלתי נשכחת באצטדיון האתלטיקה בציריך.

זה אמנם היה מרוץ ראווה עתיר חסויות, ולא כחלק מתחרות רשמית, אולם רגע לפני הזינוק היה ניתן לראות על העיניים של שני אתלטי העל הללו כי הם רציניים לחלוטין, ובאו כדי לנצח. בתום שלל קליפים, ראיונות עם כל כוכבי עולם האתלטיקה ביציע וכניסה בנוסח קרבות אגרוף (כן כן, כולל החלוקים). שני האתלטים יצאו לדרך.

צפו בריצה המרתקת:

סימן השאלה הגדול ביותר היה סביב הזינוק, במיוחד הזינוק של דופלנטיס, שלא מנוסה עם אדנים ולא השתמש בהם בתחרות מאז התיכון. אלא שקל היה לראות כי הוא לקח את המשימה ברצינות והתאמן על הנושא, שכן הוא זה שזינק טוב יותר ויצא מהאדנים לפני יריבו הנורווגי.

אותו יתרון קטן מהזינוק נשמר לכל אורך הריצה, ודופלנטיס אפילו הצליח להגניב מבט הצידה בקו הסיום כדי לראות שהוא מנצח. שניהם קבעו שיאים אישיים, כאשר הזמן של השוודי המנצח היה 10.37 שניות, ואילו של וורהולם היה 10.47 שניות. הקופץ ניצח את רץ המשוכות!

מונדו היה נלהב בסיום וניכר כי לא אהב את ההימורים נגדו לפני הריצה: "אני לוחם!" אר למיקרופון: "תפסיקו לשחק, תפסיקו לשחק איתי"! וורהולם הפסיד בכבוד, כיאה לשני חברים טובים מחוץ לאצטדיון: "אני מצדיע לו, הוא הביס אותי בצורה הוגנת, הוא יצא מהר יותר מהאדנים, ברכותיי".

אגב, ה"עונש" שנקבע למפסיד הוא שאותו אתלט ייאלץ להתחרות מחר (חמישי) במפגש ליגת היהלום באותו אצטדיון עם הגופייה של יריבו. כלומר, וורהולם ירוץ מחר את ה-400 משוכות עם חולצה של נבחרת שוודיה. דופלנטיס העניק לו את החולצה בסיום הריצה, והנורווגי לא התאפק ושחרר קללה עסיסית למיקרופון בתגובה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג