מאת:נתי ים
שלב הבנוי בצורה מעניינת בשלב זה בהתפתחות "ה- טור דה פראנס ", ארוך 197.5 ק"מ בעל קושי בולט במרכזו, כ- 50 ק"מ המכילים 4 עליות, שתי עליות בקטגוריה שלישית ועוד שתיים בקטגוריה ראשונה, ומסוף העליה האחרונה כ- 80 ק"מ, הכל במגמת ירידה עד לסיום כולל 3 נקודות לספרינט ביניים וספרינט סיום – סה"כ 38 שניות לטובת הראשון בכל נקודה.
קבוצות הספרינטרים עייפות ומעוכות מהימים האחרונים ולהחזיק את קוק ומקיואן בעליה של 9.2% לאורך 8.8 ק"מ ואז לסגור פערים ניראה ארוך מדי.
. מתוך אתר velo news
המחתרת "הבאסקית" לדעתי לא אמרה את המילה האחרונה – לא רק מאיו וזובילדה, אלא השלוחות בתוך בנאסטו, ויש את רבובאנק "שכנראה" שלחו את קבוצת המילואים שלהם "לטור", ושאבאנל שנראה רעב מאוד לניצחון.
אבל יש לנו "טור דה פראנס" שבנוי על המון מחשבות ותרגילי אמת מול "סרק", האם יש מקום להתקפת ניסיון של אולריך ? אם תהייה בריחה "שמנה" במרחק של כ- 4 דקות במהלך העליות האחרונות מ"החולצה הצהובה" האם אולריך ינסה לגשר תוך כדי שהוא מחייב את לאנס לחשוף את עצמו מהגנת הקבוצה להיצמד אליו ולנסות לקחת שניות בספרינטים?
. מתוך אתר velo news
אופציה שניה היא הקטע הארוך שלפני "הנגד שעון" האחרון, 230 ק"מ אשר יכולים לחייב את הדוורים לעבוד "טמפו" אם קיים הפיתיון הנכון….
ותמיד יש את הבלתי צפוי– האמילטון ובאסו ביכולת משופרת לאורך כל הימים יחד עם ווינוקרוב "במרד הקו השני" תוך השענות על מערכות היחסים המיוחדות בין ביאנקי לטלקום ו- CSC , משום מה נראה לי שהם דיברו בעברם קצת גרמנית ….?
אה,,, באסו הוא עכשיו השדר של 2 RAI מקדמת הפאלטון – תמיד טוב שיש איטלקי מקדימה.