לונה סלפטר חזרה וניצחה במרוץ הרצליה, כמעט שיא ישראלי למארו טפרי

בכירי הרצים של ישראל כיכבו במקצה ל-10 ק"מ, כאשר סלפטר הראתה סימנים מעודדים עם 34:34 דקות, טפרי הקדים את גירמה אמרה עם 28:21 דקות. עוד בין המשתתפים: ח"כ גדי איזנקוט ואיתי רגב החטוף שחזר מעזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר במרוץ הרצליה | צילום: דוברות עיריית הרצליה

מרוץ הרצליה נערך הבוקר (שבת) בהשתתפות כ-4,000 רצות ורצים, אשר הוזנקו בסמוך לפארק הרצליה ורצו לאורך נתיבי איילון. השנה, המרוץ הוקדש לזכר חללי צה"ל כאשר בכל קילומטר הוצבה תמונה של חייל, בן העיר הרצליה, שנפל במלחמת "חרבות ברזל". בנוסף, במרוץ השתתפו חיילים מיחידות הנופלים שרצו לזכרם.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי 15 שנה: שיא ישראלי ליהונתן כרמין בריצת 1,500 מטר
הם משלנו: נבחרת הפליטים האולימפית תכלול שני אתלטים מישראל
מי בפנים ומי קרוב? תמונת מצב של משלחת האתלטיקה למשחקים האולימפיים

עמי ג'רבי, אמו של סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל, תושב העיר שנפל במלחמה, הזניקה את מקצה 10 ק"מ בשם המשפחות השכולות. חבר הקבינט, ח"כ גדי אייזנקוט, שבנו הטריאתלט גל איזנקוט נפל בקרב, השתתף גם הוא במרוץ ובסיום העניק מדליות לזוכים. עוד בין המשתתפים היה איתי רגב, תושב העיר שנחטף על ידי חמאס מהמסיבה ברעים. איתי רץ במקצה ל-2 ק"מ במטרה לעורר את המודעות ולתמוך במאבק משפחות החטופים.

איתי רגב במרוץ הרצליה | צילום: דוברות עיריית הרצליה

גדי איזנקוט במרוץ הרצליה | צילום: דוברות עיריית הרצליה

מי שכיכבו על המסלול במקצה הארוך ל-10 ק"מ היו כמה מבכירי הרצים בישראל. המרתוניסטית הבכירה לונה צ'מטאי סלפטר, שחזרה לאימונים ממש בשבועות האחרונים אחרי פציעה, הוכיחה שהיא חוזרת לכושר וניצחה בקלילות עם זמן של 34:34 דקות, אמנם כ-4.5 דקות משיאה הישראלי, אך בהחלט בשורות מעודדות לגבי כשירותה לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ. הלה עזרן סיימה שנייה עם 36:08 דקות ומינטמאר ביקאיה סיימה שלישית עם 36:18 דקות.

אצל הגברים קיבלנו קרב מרתק בין האולימפיים מארו טפרי לגירמה אמרה, כאשר טפרי, סגן אלוף העולם היה זה שניצח עם זמן של 28:21 דקות, רק שלוש שניות משיאו הישראלי. אמרה סיים שני עם שיא אישי נהדר של 28:28 דקות, שיפור של 27 שניות לשיאו הקודם. דרבה איילה סיים שלישי עם שיא אישי משלו של 29:41 דקות.

מרוץ הרצליה | צילום: דוברות עיריית הרצליה

במקצה ל-5 ק"מ ניצח אביחי גודמן עם 15:14 דקות, לפני אלון רם עם 15:23 דקות ואופיר בן נעים עם 15:28 דקות. אמל חיחי ניצחה ב-5 ק"מ לנשים עם 17:38 דקות, לפני מאיה פורת עם 18:02 דקות ואופיר ברם עם 18:34 דקות.

לכל תוצאות המרוץ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מישהו הגיב:

    מאיה פורת קוראים לה. לא בן פורת. וזה מצחיק שזה מגיע אחרי שכבר כתבתן עלייה בטרי כנרת, וגם כל אבא שלה אסף פורת.

  • תום בן משה הגיב:

    פשלה רצינית של ההפקה!
    מקצה ה5 קמ היה בעצם קצר ב250 מטר ממה שצריך!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג