כיצד תלמדו את ילדכם לרכוב על אופניים?

יום הכיפורים הוא זמן מעולה ללמד את הילדים להתחיל לרכוב על אופניים. אז איך עושים את זה בקלות? הכל בכתבה הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אופני ריצה RUN BIKE אופני ילדים צילום: Keiichirou Shikano
אופני ריצה RUN BIKE אופני ילדים צילום: Keiichirou Shikano

האופניים שקניתם לה לפני שנה בצבע ורוד עם ציורים של נסיכות, עדיין שוכבים במחסן ומעלים אבק, למה? כי "היא לא התחברה לזה" או "לא הצלחנו ללמד אותה לרכוב". הורים רבים מרגישים מתוסכלים לנוכח העובדה כי אינם מצליחים ללמד את ילדיהם לרכוב על אופניים, הם מחברים להם גלגלי עזר או תוקעים מקל של מטאטא ורודפים אחריהם בכל רחבי הפארק, מנסים לעשות שיחות מוטיבציה, אבל עדיין, זה לא עובד!
ישנה שיטה קלה ופשוטה ללמד ילדים לרכוב על אופניים, שיטה שחוסכת המון תיסכולים, נותנת ביטחון לילדים ואפשר להתחיל איתה כבר בגילאים מאוד מאוד צעירים: "אופני ריצה" (run bike).

איך זה עובד?
בלי פדאלים
אפשר לקנות אופניים ייעודיים, שנראים כמו אופניים רגילים רק בלי פדאלים (ראו תמונה) או פשוט מאוד לקחת את האופניים שרכשתם לילדכם ולהסיר את הפדאלים.

מקום ידידותי
בפעם הראשונה קחו אותם לפארק עם דשא או כביש שטוח, לא ירידות או עליות חדות, כבישים משובשים או שטח עם דרדרת ובורות.

ללכת עם
הורידו את מוט האוכף כך שכפות רגליהם יגעו בקרקע והם יוכלו ללכת עם האופניים. בהתחלה זה יראה כמו סתם טיול ולאט לאט הם יקבלו את הביטחון ויתחילו להרים את הרגליים ולהרגיש יציבים על האופניים מבלי שאתם צריכים לעשות דבר, חוץ מלעודד ולשמור עליהם כמובן.

יוטיוב | כיצד ללמד את ילדכם לרכוב על אופניים בקלות ובלי גלגלי עזר

טכניקה
עכשיו, אחרי שהם קלטו את הרעיון (זה יקח להם מספר דקות ומספר ניסיונות והם כבר יתחילו לרכוב לבד), חפשו בקרבת מקום ירידה קטנה, לא מדרון תלול, אבל שיפוע קל שיתן להם את ההרגשה של הרכיבה המהירה. כל מה שהם צריכים לעשות עכשיו זה לרדת את הירידה כשרגליהם אינן נוגעות בקרקע, למעשה, הם כבר התחילו לרכוב!

עם פדאלים
השלב האחרון, אחרי שתירגלתם איתם את הטכניקה מספר פעמים והם מרגישים מספיק בטוחים על האופניים, החזירו את הפדאלים למקום או במקרה הצרוך ריכשו אופניים עם פדאלים ותרגלו איתם את טכניקת הדיווש.

לא לשכוח לחבוש קסדה, במידת הצורך לשים מגינים, ניסיונות ולימוד רכיבה על אופניים, עלולים לפעמים לגרור אחריהם נפילות לא נעימות. זה ממש פשוט, כמו לרכוב על אופניים!

צילום דף הבית: Keiichirou Shikano



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג