חברת שוונג ערכה כנס מאמני טריאתלון לפתיחת עונת התחרויות

לקראת טריאתלון דקטלון תל אביב, וכשבאופק גם צ'אלנג' ישראמן ו-TRI כנרת, התכנסו בכירי המאמנים והמאמנות למפגש משותף ומעניין בכפר המכביה. מנכ"ל שוונג שלומי פרי למאמנים: "אתם השראה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כנס מאמנות ומאמני הטריאתלון בכפר המכביה | צילום: גיא דר

"כל אחד מכם כאן לא רק מאמן, אלא גם מודל לחיקוי, מנטור ואדם שמעורר השראה. אני רואה אתכם בכל התחרויות, בחלקן אתם משתתפים בעצמכם ונותנים דוגמה אישית למתאמנים שלכם, במיוחד בתקופה כזו של אי ודאות". כך פתח מנכ"ל שלומי פרי את דבריו בכנס המאמנות והמאמנים של שוונג לפתיחת עונת התחרויות בכפר המכביה ברמת גן.

לכתבות נוספות בנושא:
בדרך לסולד אאוט: מספרי שיא ברישום לצ'אלנג ישראמן 2025
תכנית אימון לטריאתלון הספרינט הראשון שלכם
עונת התחרויות חזרה: כל התוצאות מטריאתלון אשדוד

נראה שהדברים הללו היו המסר הכולל של הכנס כולו – תחושת שותפות הגורל של כל קהילת הספורט בכלל והטריאתלון בפרט, והחשיבות להמשיך קדימה בכל הכוח, גם אם לא ידוע מה יוליד יום ואיזה אתגר חדש יזמן לנו המחר בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים.

מנכ"ל שוונג שלומי פרי | צילום: גיא דר

אחת המטרות המרכזיות של הכנס הייתה הצגת תחרות הדגל הראשונה של העונה – טריאתלון דקטלון תל אביב ב-26.10, שחוזר אחרי כמה שנות היעדרות, והפעם בהפקת שוונג, יחד עם עיריית תל אביב ואיגוד הטריאתלון. לירן ליאני ייצג את עיריית תל אביב בכנס, וזכה ללחיצות יד חמות מהמאמנים, שהתגעגעו מאוד לתחרות האהובה במרכז הארץ. איגוד הטריאתלון הגיע בהרכב מורחב, כולל היו"ר איסי לוינסון, המנכ"ל גיל קופר והמנהל המקצועי ליאור כהן, שהסביר על שיטת ההעפלה למכבי-מן במסגרת המכביה 2025 אשר טריאתלון דקטלון תל אביב ו-TRI כנרת הן שתיים מתחרויות הקריטריון אליה.

את ההרצאה המרתקת ביותר בכנס העבירו נציגי חברת דקטלון, השותפה ונותנת החסות הרשמית של טריאתלון תל אביב, אשר נכנסת לראשונה בישראל לאירוע בסדר הגודל הזה. לאחר שקיבלו פרחים ממנכ"ל שוונג וכן את המדליות הראשונות של טריאתלון דקטלון תל אביב, לקח את המיקרופון מנכ"ל החברה בישראל יאן פאביו. פאביו, טריאתלט חובב בעצמו, סיפר על החשיבות הרבה שהחברה רואה בהנגשת הספורט וציוד הספורט המתקדם לציבור הרחב בארץ, גם לספורטאים החובבים שלא יכולים להוציא סכומי כסף גבוהים על ציוד קצה.

נציגי דקטלון עם מנכ"ל שוונג שלומי פרי | צילום: גיא דר

יחד עם מנהלת השיווק מורגן עוז ומנהלת הפיתוח העסקי יעל קלרון, הציגו השלושה גם כמה מהמוצרים הייחודיים של דקטלון, אשר מעניינים במיוחד את הטריאתלטים בישראל, בהם ליין אופני הכביש של החברה, שכיכב גם בטור דה פראנס ובוולטה לאחרונה, וכן KipRun, סדרת נעלי הריצה של דקטלון, אשר גררה סקרנות רבה מצד המאמנים ובוודאי תופיע על המסלולים גם בהמשך.

עוד בחלק המקצועי, מנהל התחרויות של שוונג גיא שרון והבקר הטכני יובל רייז הציגו את התכנית המקצועית לטריאתלון דקטלון תל אביב הקרוב, כולל השינויים וההתאמות שהוכנסו למסלול השנה ומקום לשאלות ושיח עם המאמנות והמאמנים, במטרה להגיע למסלול הטוב ביותר עבור הספורטאיות והספורטאים.

מנכ"ל דקטלון בישראל יאן פאביו מדבר בכנס | צילום: גיא דר

מספרי הרישום הגבוהים לצ'אלנג' ישראמן 2025 שייערך בסוף חודש ינואר מצריכים היערכות מוקדמות, וכך גם נציגי חברת Genesis, האחראים על הזמנת המלונות באילת לתחרות עצמה ולמחנות האימונים המקדימים, הציגו את הנושא למאמנות ולמאמנים כדי לתת להם את האפשרות להבטיח את מקומם בהקדם.

וכפי שסיכם זאת חגי אשלגי, מבעלי שוונג: "אנחנו מציעים שלוש תחרויות במטרה לתת מענה מלא לטריאתלטים בארץ – טריאתלון דקטלון תל אביב הוא אליפות ישראל במרחק האולימפי, TRI כנרת היא אליפות ישראל בחצי איש ברזל וצ'אלנג' ישראמן היא אליפות ישראל באיש ברזל מלא. המטרה שלנו היא לתת את המעטפת הטובה והמקצועית ביותר לענף, כדי שהוא ימשיך להתקדם ולצמוח".

חגי אשלגי מדבר בכנס | צילום: גיא דר

ליאור כהן מדבר בכנס | צילום: גיא דר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג