המנצחים והקריטריונים: כל התוצאות מטריאתלון (ודואתלון) ראשון לציון

הים הסוער גרם לביטול השחייה במרבית המקצים, כאשר בדואתלון ספרינט ניצחו אמיר אלפיה ואנטונינה רזניקוב, בעוד בסופר ספרינט ניצחו האלופים מ-TRI כנרת אביב לוי ומעיין גלנץ. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הזינוק לסופר ספרינט טריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

טריאתלון "ליאור" ראשון לציון, נערך הבוקר (שישי) עם כ-400 משתתפות ומשתתפים ובסימן תחרות קריטריון ראשונה של האיגוד למכבי-מן (התחרויות במסגרת המכביה שתיערך בקיץ הבא), וכן תחרות קריטריון לאליפות אירופה לקדטים (עד גיל 17). הטריאתלון נקרא על שמו של ליאור שבתאי, תושב ראשון לציון, שנפל בלבנון ב-1997.

לכתבות נוספות בנושא:
החלום האולימפי בחיים? מקום 16 לאיתמר אשד בסין
מעל כל מוגבלות: הטריאתלטים המיוחדים שהתחרו לראשונה ב-TRI כנרת
קניוני עופר יעניקו חסות לאנטונינה רזניקוב בדרך לאליפות העולם

תחזית הים לא בישרה טובות לטריאתלטים וכבר אתמול התקבלה הודעה על ביטול השחייה עבור קבוצות הגיל ועבור הצעירים, כאשר החלטה לגבי מקצה הסופר ספרינט לעלית ולנוער התקבלה ממש ברגע האחרון, והייתה שהם ייכנסו לים, למרות הגלים הגבוהים.

המים הסוערים בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

מיד עם היוודע דבר ביטול השחייה, היה ברור לכל שאמיר אלפיה הופך לפייבוריט הברור במקצה הספרינט. סגן אלוף ישראל בחצי איש ברזל מ-TRI כנרת עמד בציפיות וניצח בזמן של 59:59 דקות, לפני דן אריה עם 1:01:18 שעות ויניב פתאל עם 1:02:04 שעות. אלוף ישראל הטרי בחצי איש אסף פורת סיים במקום הרביעי, בעוד סגן אלוף ישראל באיש ברזל מצ'אלנג' ישראמן, אמיל שחקלדיאן, לא היה יכול לנצל את יכולתו המצוינת בשחייה וסיים רק שביעי.

אמיר אלפיה בטיראתלון ראשל"צ | צילום: אבי חיים

אצל הנשים, אלופת ישראל בחצי איש ובאיש ברזל אנטונינה רזניקוב צברה עוד ניצחון מרשים עם 1:05:37 שעות. במקום השני סיימה הדר שחר עם 1:10:31 שעות ובמקום השלישי סגנית אלופת ישראל באיש ברזל סופיה קורזונינה עם 1:11:40 שעות.

אנטונינה רזניקוב בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

במקצה למרחק סופר ספרינט היו אלו אלופי ישראל הטריים מ-TRI כנרת שהמשיכו ברצף הניצחונות. אצל הגברים מעיין גלנץ ניצח עם 32:04 דקות, שוב בזכות ריצה מצוינת, כשהוא מקדים בארבע שניות את רוי ברון שהיה המהיר ביותר בשחייה וב-14 שניות את תומר שפירא.

אצל הנשים אביב לוי יצאה ראשונה מהמים ונשארה ראשונה עד הסיום, כשהיא קובעת 36:50 דקות. במקום השני סיימה עמית בן אדיבה עם 37:31 דקות ושמונה שניות אחריה הגיעה אדר קורנט עם 37:39 דקות. בן אדיבה וקורנט הן בגיל קדטים וקבעו בכך קריטריון לאליפות אירופה לקדטים שתיערך בספטמבר בספרד. אצל הגברים מיכאל שטיבל ויובל אשכנזי היו המהירים ביותר בקדטים וקבעו גם הם קריטריון לאליפות.

לתוצאות המלאות

אביב לוי מובילה בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

הזינוק לספרינט בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

פודיום גברים טריאתלון ראשון לציון | צילום: איגוד הטריאתלון

דן קוני מוביל דבוקה בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

פודיום נשים טריאתלון ראשון לציון | צילום: איגוד הטריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • פרחיה שבתאי הגיב:

    שלום,
    הטריאתלון נקרא "טריאתלון ליאור" בראשון לציון.
    הטריאתלון על שם בני ליאור שבתאי שנפל בלבנון.
    מהות הטריאתלון היא בראש וראשונה היא להנציח את זכרו של בננו ליאור שבתאי.
    אני לא מבינה למה השם של ליאור לא מוזכר בשום מקום וגם שמו הושמט מהשם של הטריאתלון.
    אני מבקשת לעדכן אצלכם את השם.
    תודה.
    פרחיה שבתאי אמא של ליאור.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג