הישג בינלאומי מדהים: ניצחון יוקרתי לאנטונינה רזניקוב באיירונמן ניס

אלופת ישראל באיש ברזל מצ'אלנג' ישראמן רשמה עוד ציון דרך נפלא, כאשר סיימה ראשונה בקבוצת הגיל שלה בצרפת: "עשיתי הכל כדי להביא כבוד לעם שלנו, אני שמחה לייצג את המדינה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטוניה רזניקוב אחרי הניצחון בניס | צילום: אבי חיים

הטריאתלטית הישראלית אנטוניה רזניקוב לא עוצרת. אלופת ישראל באיש ברזל מצ'אלנג' ישראמן ובחצי איש ברזל מ-Tri כנרת, רשמה אתמול (ראשון) הישג בינלאומי יוצא דופן כאשר ניצחה את קבוצת הגיל שלה 44-40 בתחרות למרחק איש ברזל, איירונמן ניס.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נהדר: אסף פורת עם התוצאה ה-2 בטיבה לישראלי בתחרות איש ברזל
מרחפנים במטולה לשחייה בדנובה: אמיר אלפיה מסכם את אליפות העולם של צ'אלנג'

חדש: "היכל הברזל" – כל מסיימי המרחק המלא בישראמן לדורותיו

כפי שסיפרה בראיון בפודקאסט של שוונג, רזניקוב שמה לה למטרה השנה לעמוד על הפודיום באליפות העולם למרחק איש ברזל בקבוצת הגיל, ועם ניצחונה בניס, עשתה צעד ראשון בכיוון והבטיחה את מקומה על קו הזינוק באליפות, שתיערך השנה גם היא בניס ב-22 בספטמבר.

אנטונינה רזניקוב בטריאתלון ראשון לציון | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד הטריאתלון

בתחרות עצמה הפגינה הישראלית יכולת גבוהה למן הפתיחה, כאשר עברה את 3.8 הק"מ בשחייה בזמן של 1:05:37 שעות, את 180 הק"מ ברכיבה גמעה ב-5:48:51 שעות ואת ריצת המרתון סיימה ב-3:11.25 שעות, טוב יותר מחלק מספורטאיות העלית בתחרות. זמנה הכללי, 10:18:33 שעות, היה השני בטיבו מכל ספורטאיות קבוצות הגיל והעשירי בטיבו יחד עם ספורטאיות העלית.

"זו התחרות הראשונה בקריירה שלי שאני מתחרה עם חששות להפגין את הישראליות שאני כל כך גאה בה", סיפרה רזניקוב לשוונג, "מצד שני עשיתי הכל כדי להביא כבוד לעם שלנו, אני שמחה ליצג את המדינה. התחרות לא הייתה קלה, אבל לרגע לא היה ספק שזה הזמן החשוב ביותר להיות על הפודיום. בצורה חיובית ממשיכה לאליפות העולם, תודה לכל נותני החסות והאנשים הטובים שתומכים בדרך שלי"

מתוך שדה העלית, מי שניצחה היא אלופת העולם הבריטית לוסי צ'ארלס ברקלי, עם דומיננטיות מרשימה וזמן של 9:03.22 שעות, פער של מעל 16 דקות מהשנייה ברבורה בשפראט הצ'כית. מרלה ברוניי הגרמנייה השלימה את תמונת הפודיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג