היסטוריה בבלגרד: מדליית ארד לבובריצקי ונשיא בגמר הדואט החופשי

אליפות אירופה: פודיום ראשון אי פעם לישראל בתרגיל הדואט, אחרי הופעה נהדרת של הצמד בגמר. נשיא: "גאות לייצג את המדינה שלנו בכבוד". בובריצקי: "נקודת ציון חשובה מאוד לקראת המשחקים האולימפיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם המדליות | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עשו הערב (רביעי) היסטוריה, כאשר זכו במדליית ארד ראשונה אי פעם לישראל בגמר הדואט החופשי באליפות אירופה המתקיימת בבלגרד. כחודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים, שם ישתתפו השתיים, הן הציגו תרגיל נהדר שהעניק להן את המקום השלישי עם 245.6105 נקודות. הצמד ההולנדי זכה במדליית הזהב עם 264.6584 נקודות והבריטיות עם מדליית הכסף (261.0313).

לכתבות נוספות בנושא:
אליפות אירופה במים פתוחים: רודיטי סיים במקום ה-13, פביאן 14
שלי בובריצקי ואריאל נשיא העפילו לגמר הדואט החופשי
דריה גולובטי השוותה את השיא הישראלי ב-200 מטר חופשי

בובריצקי ונשיא עלו אתמול מהמקום השלישי במוקדמות עם 238.0645 נקודות והפעם קיבלו ציון גבוה יותר. זו הפעם הראשונה שישראל זוכה במדליה בתרגיל הדואט באליפות אירופה, לאחר ששלוש פעמים זכתה ישראל במדליה בתרגיל הקבוצתי. המאמנות שמלוות אותן הן סבטה בלכר ואנה טרס.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא על הפודיום באליפות אירופה בבלגרד | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות אירופה בבלגרד | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

"אנחנו גאות לייצג את המדינה שלנו בכבוד", אמרה נשיא בהתרגשות, "מדליה ראשונה שלנו באליפות אירופה, מה שעושה אותה מרגשת במיוחד עבורנו". בובריצקי הוסיפה: "אנחנו מאוד שמחות שהצלחנו לבצע את דרגת הקושי שאיתה הגענו וגם להעלות את הניקוד הסופי מהמוקדמות. זאת הייתה נקודת ציון חשובה מאוד לקראת המשחקים האולימפיים. כמובן שיש עוד הרבה על מה לעבוד ופנינו מכוונות לפריז ולכן נסיק את המסקנות הרלוונטיות מהתחרות הזאת ונמשיך בהכנות בכל הכוח למטרה המרכזית".

מ"מ יו"ר האיגוד, עדי ביכמן: "שלי ואריאל הוכיחו שוב שהן נמצאות ברמות הגבוהות של הדואט בשחייה האומנותית. להגיע כמקום שלישי באירופה, חודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים, זו כבר הצהרת כוונות על היכולת שלהן לעשות היסטוריה גם בפריז ולסיים בגמר אולימפי. כל הכבוד לסבטה ולאנה ולכל העוסקים במלאכה".

יו"ר ענף השחייה האומנותית, נעם צבי: "שבע שנים של עבודה קשה ומחויבות אין סופית הביאו לתוצאה המדהימה של מדליה בדואט באליפות אירופה. ענף השחייה האמנותית בישראל צעד בשנים אלו קדימה בצורה מרשימה וההישג היום הוא הדובדבן שבקצפת".

שלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות אירופה בבלגרד | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה

המאמנות אנה טרס וסבטלנה בלכר באליפות אירופה בבלגרד | צילום: פאביו צ'טי, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג