האישה העשירית בהיסטוריה: נטלי פול השלימה את אתגר שבעת האוקיינוסים

השחיינית הגרמנייה שפרצה לתודעה כששברה את שיא העולם במיצר גיברלטר, צלחה את התעלה הצפונית ובכך השלימה את כל שבעת המשחים המאתגרים: "היו רגעים שחשבתי שאני לא יכולה לקחת עוד נשימה, יודעת עכשיו למה הגוף שלי מסוגל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נטלי פול | צילום: Himmel&Wolken, Wikimedia

אחד היעדים הנשגבים בענף שחיית המרתון הוא השלמת ה-Ocean's Seven, אתגר "שבעת האוקיינוסים", שכולל את שבעת המשחים האתגריים הידועים בעולם. נטלי פול הפכה ל-33 בעולם שמשלימה את האתגר הזה והאישה העשירית בסך הכל בהיסטוריה שעושה זאת (והאישה הגרמנייה הראשונה), אחרי שרדפה אחרי התואר במשך זמן רב.

לכתבות נוספות בנושא:
142 ק"מ ב-60.5 שעות: נשבר שיא העולם לשחייה הארוכה ביותר באוקיינוס
המהיר בהיסטוריה: שיא מדהים לאנדי דונלדסון בהקפת מנהטן בשחייה
בעקבות המצב הביטחוני: צליחת הכנרת 2024 בוטלה

השחיינית בת ה-29 החלה במסע שלה כבר לפני שמונה שנים וחצי, כאשר באפריל 2016 עשתה היסטוריה ושברה את שיא העולם בצליחת מיצר גיברלטר (14.4 ק"מ) עם זמן מסחרר של שעתיים ו-53 דקות. ב-2020 שברה שיא עולם נוסף בתעלה האנגלית, כאשר עבר את החלק מהאי ג'רזי לצרפת בזמן של 5:29 שעות.

את החלק האחרון של האתגר השלימה לאחרונה כאשר בשנה שעברה צלחה את מיצר קוק, אחרי שכשלה בשני ניסיונות קודמים לעשות זאת, והפכה לשחיינית האירופית המהירה ביותר בצליחה זו (6:33 שעות), ובחודש שעבר השלימה את האתגר האחרון שנותר לה בתעלה הצפונית.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nathalie Pohl‎‏ (@‏‎pohlnathalie‎‏)‎‏

לאחר סיום המסע, כתבה פול באינסטגרם: "עשיתי את זה! מסע חיי הגיע לסיומו: החיוך הזה על פניי במבט לאחור יימשך לנצח! התעלה הצפונית, היית חתיכת מסע והראית לי שאני יכולה להשיג הכל אם אמשיך להאמין בעצמי. הראית לי שוב מהם החיים באמת: זה לצאת לשם ולנסות, לא משנה כמה אנחנו מפחדים. לא משנה התוצאה! היו רגעים שם במים, שבאמת חשבתי שאני לא יכולה לקחת עוד נשימה, ואני יודעת עכשיו למה הגוף שלי מסוגל! תודה שנתת לי ללכת אחרי התשוקה שלי והחלום הכי גדול שלי – להשלים את שבע השחיות הקשות ביותר על הפלנטה הזו!".

עוד כתבה: "להתעורר להתאמן כל יום לפני שעשיתי משהו אחר ולהחמיץ כל כך הרבה לא היה קל, אבל הייתי עושה את זה שוב! זה גורם לי גאווה רבה שהמשכתי להאמין בעצמי, לא משנה מה אנשים אחרים אמרו. אם אתה נותן הכל, הבלתי אפשרי הופך לאפשרי! עכשיו אני זוכה לסגור את הפרק הזה בחיי עם החיוך הכי גדול והלב הכי שמח שאפשר לדמיין! זה יהיה שלי לנצח, ואני אהיה אסירת תודה על החוויה וההישג הזה למשך שארית חיי. תודה לך, אוקיינוס יקר, על השנים הקשות בחיי אבל גם המאושרות שלי! אתה לנצח תהיה המרחב הבטוח שלי כל עוד אני יכולה לשחות. תודה שהפכת אותי לאדם שאני היום! אני בטח אבכה דמעות שמחות עוד כמה ימים או שבועות ואספוג עכשיו כל רגע! תודה לכל מי שעקב אחרי המסע שלי! עכשיו, אני אתן לגוף שלי לנוח ואתן לו את כל האהבה, כי הוא עשה את העבודה הכי טובה שאפשר. נתראה בשנה הבאה עם עוד קצת שחייה".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nathalie Pohl‎‏ (@‏‎pohlnathalie‎‏)‎‏

אתגר שבעת האוקיינוסים הוא המקביל של השחייה ל"שבע הפסגות" בטיפוס הרים. יחידי סגולה הצליחו בימי חייהם להשלים את כל שבעת המשחים כאשר הראשון לעשות זאת היה סטיב רדמונד האירי ב-2012 ואנה-קארין נורדין השוודית הייתה האישה הראשונה שעשתה זאת, שנה אחת אחריו. לאחרונה, פטר סטויצ'וב הפך לשחיין שמשלים את האתגר בזמן הקצר ביותר – 173 יום.

האתגר כולל השלמת שבעה משחים, או שבע "צליחות" קשות כל אחת בפני עצמה, ברחבי העולם:

  • צליחת התעלה האנגלית (תעלת למאנש) בין צרפת לאנגליה
  • מיצר גיברלטר בין אירופה לאפריקה
  • צליחת התעלה הצפונית בין אירלנד לסקוטלד
  • מיצר קוק בין האי הצפוני לאי הדרומי בניו זילנד
  • תעלת קטלינה בין האי סנטה קטלניה לקליפורניה
  • מצר צוגרו ביפן
  • תעלת מולוקאי בהוואי

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג