גל צוקרמן סיימה שמינית באליפות העולם בגלישת קייט

הגולשת הישראלית לא הצליחה להעפיל מחצי הגמר אך מסכמת אליפות טובה לקראת המשחקים האולימפיים: "לוקחת מפה לא מעט דברים לעבוד עליהם עד פריז, במטרה להגיע שם להישג טוב עוד יותר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן | צילום: Robert Hajduk

גולשת הקייט פויל גל צוקרמן סיימה אתמול (ראשון) את אליפות העולם בצרפת במקום השמיני. צוקרמן העפילה אתמול לחצי גמר האליפות מהמקום השמיני הייתה צריכה לצבור שלושה ניצחונות על מנת להעפיל לגמר, בעוד ששתי יריבותיה, הצרפתייה הפואמה נוילנד והאוסטרלית בריאנה וויטהד, היו צריכות לנצח רק פעם אחת או פעמיים, כיוון שסיימו את המוקדמות במקום גבוה יותר.

לכתבות נוספות בנושא:
האימהות, הקאמבק והקריטריון המפלה: עומר שפירא בראיון פרישה מרתק
השייטת האולימפית שי קקון ומאמנה הצילו אישה מבוגרת משריפה
מקום שישי למתן רודיטי בסבב האירופי במים פתוחים באיטליה

כבר בשיוט הראשון בחצי הגמר זינקה הצרפתיה מצוין והובילה את השיוט. צוקרמן התברגה במקום השלישי, מתוך ארבע המתחרות, אך לא הצליחה לסגור את הפער וראתה את הצרפתייה מעפילה לגמר.

"הייתה לי תחרות לא פשוטה" סיפרה צוקרמן בסיום. "התחלתי לא מספיק טוב ולאורך כל ימי המוקדמות ניסיתי לצמצם את הפער מהמובילות. מצד אחד אני שמחה שהצלחתי להעפיל לחצי הגמר, אבל מצד שני להגיע לחצי הגמר מהמקום השמיני שם אותך בעמדת נחיתות אל מול מי שהגיעה במקום גבוה יותר במוקדמות. אני לוקחת מפה לא מעט דברים לעבוד עליהם עד פריז, במטרה להגיע שם להישג טוב עוד יותר".

בגמר התחרות ניצחה הנציגה הצרפתייה למשחקים האולימפיים, לוריין נולו, שהובילה את התחרות לכל אורכה וקיבלה את הכרטיס הישיר לגמר.

כזכור, שאר חברי נבחרת הקייט לא הצליחו להתברג לעשרת הגדולים. דור זרקה סיים את התחרות במקום 15, לאחר שסבל מיום שיוטים חלש עם נעילת האליפות. זהו הישג השיא של זרקה באליפויות עולם עד כה. מיה אשכנזי וזוהר חרובי סיימו 18, הישג השיא של חרובי עד כה באליפות העולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג