בסימן השנה האולימפית: סמסונג ממשיכה את תכנית הצעירים לעולם הטכנולוגי

התכנית הבינלאומית, ששמה לה למטרה לגשר על פערים חברתיים ולקדם חינוך למען המחר בעולמות הטכנולוגיים, נמשכת ומתקיימת השנה בפנימיית מקווה ישראל. מיה סגל דוברת סמסונג בישראל: "שמחים להיות חלק מהתרומה לקהילה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין בתכנית Solve for Tomorrow | צילום: איתן ברנט

כבר שש שנים שסמסונג מפעילה בישראל את תכנית Solve for Tomorrow, במטרה לגשר על פערים חברתיים ולקדם חינוך למען המחר בעולמות הטכנולוגיים. השנה לתוכנית נכנס נדבך נוסף, שכן מותג הסלולר הוא אחד מנותני החסות של המשחקים האולימפיים, והחניכים ייהנו גם מתכנים הקשורים לנושא, ברוח ובערכים האולימפיים.

מדובר בתוכנית העשרה טכנולוגית, הפועלת למעלה מעשור ב-65 מדינות והשתתפו בה מעל 2.3 מיליון תלמידים ברחבי העולם. מטרת העל של התוכנית היא לעזור לילדים מכל קצוות הארץ, ובדגש על אוכלוסיות חלשות, לקבל כלים ומיומנויות ולהרחיב את ארגז הכלים שלהם, בדרך למימוש הפוטנציאל להצלחה בעתידו והשתלבות בשוק העבודה, בדגש על הפן הטכנולוגי.

בשנים האחרונות פעלה התוכנית בשלל מוקדים ברחבי הארץ, בהם נתיבות, כפר הנוער קדמה, כפר הנוער מנוף וכפר הנוער נירים. השנה התוכנית מגיעה לפנימיית מקווה ישראל, אל התלמידים בתוכנית המצטיינים של "תוהו".

המטרה בתוכנית היא לטפח מיומנויות פתרון בעיות, תוך קידום ההשפעה החיובית שיכולה להיות למוחות צעירים על החברה שלנו. סמסונג מציידת את התלמידים במיומנויות שחורגות הרבה מעבר לטכני, כולל חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית, תקשורת ושיתוף פעולה.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "סמסונג, גם בישראל, מחויבת לחינוך ולחיזוק הפוטנציאל של דור העתיד. תוכנית Solve For Tomorrow מעניקה תכנים בתחומי ה-STEM. התכנית מעשירה ומעצימה את בני הנוער בכישורים ומיומנויות הדרושים לחדשנות והעולם המתקדם ויסייעו להם להצליח להשתלב בעתיד בשוק התעסוקה. אנו שמחים להיות חלק מהתרומה לקהילה ובטוחים שבני הנוער יפיקו ממנו את המיטב לרווחת הקהילה כולה".

אלי ליפשיץ, מנהל שותפויות הלמידה באקדמיית "תוהו": "תכנית Solve for Tomorrow של חברת סמסונג מאפשרת לתלמידים להעמיק את הידע שלהם בתהליכי יזמות, תכנות, ועיצוב ממשק משתמש. התכנית משלימה את חזונינו לפיו כל תלמיד ותלמידה, ללא הבדל של רקע כלכלי או חברתי, יכולים להגיע לרמות הגבוהות ביותר של ביצועים טכנולוגיים והשתלבות בעולם ההייטק תוך שימת דגש על אחריות ומנהיגות חברתית. אנו מודים לחברת סמסונג על האפשרות להעמיק את החינוך הטכנולוגי היישומי ברמה הגבוהה ביותר".

במסגרת התוכנית יתקיימו מפגשים וסיורים שבועיים עם אנשי מקצוע בנושאי יזמות, חדשנות, שיווק, פיתוח טכנולוגיה, אחריות חברתית, וגם השילוב של הנ"ל בספורט דרך המשחקים האולימפיים, כולל הרצאות של ספורטאים. בסוף התוכנית יידרשו החניכים ליזום פרויקט, כאשר ישנה תחרות בין הרעיונות השונים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג