הטור דה פראנס 2023 היה מרוץ מרתק מתחילתו ועד סופו. אולם כעת נראה שהוא לא רק היה אחד המרתקים ביותר, אלא גם הנצפה ביותר. על פי הדוח שפרסם ערוץ הטלוויזיה הצרפתי בו שודר המרוץ FTV, לא פחות מ-42.5 מיליון איש ואישה בצרפת צפו לפחות בקטע אחד במרוץ, עלייה של כמיליון איש ושל כ-2.4 אחוז ביחס לשנה שעברה.
רגע שיא הצפייה במרוץ נמדד במהלך הקטע ה-16, הקטע ההיסטורי נגד השעון, בו ניצח יונאס וינגגור ולמעשה הכריע את המרוץ כולו לטובתו. במהלך הסטייג' הזה נמדד שיא רייטינג של 8.7 מיליון צופים במקביל, כשהממוצע לקטע בטור באופן כללי עמד על 6.3 מיליון צופים, הנתון הגבוה ביותר במרוץ ב-20 השנה האחרונות.
כמו כן, הייתה עלייה של 14 דקות במשך הצפייה הממוצע של כל צופה בטור כולו, שעומד כעת על 5 שעות ו-55 דקות. נתון נוסף ומעניין לא פחות היה החשיפה לתכני הווידאו הדיגיטליים של הטלוויזיה הצרפתית, שעלו בצורה משמעותית. 22 מיליון צופים נחשפו לתכני הווידאו באתר וברשתות החברתיות של הטלוויזיה הצרפתית במהלך המרוץ.
קשה שלא לייחס את העלייה המשמעותית לסדרה הדוקומנטרית שיצאה מעט לפני הטור בנטפליקס וליוותה את המרוץ של 2022. אמנם נטפליקס לא מספקת נתוני צפייה רשמיים, אולם ידוע כי הסדרה הייתה הנצפה ביותר בנטפליקס בדנמרק, מולדתו של אלוף הטור יונאס וינגגור, וכן דורגה ברשימת הטופ 10 בנתוני הצפייה במדינות רבות, בהן בריטניה, אוסטליה ועוד. עוד נתון שטרם נחשף הוא נתוני הצפייה מעבר לים, ובעיקר בארה"ב ברשת NBC, נתונים אשר יעזרו גם הם להבין את מידת הפופולריות הגדלה של הענף בעולם.